Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در خصوص اجرای طرح رتبه‌بندی اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی از اولویت‌های کاری وزارت آموزش‌وپرورش است و همکاران ما در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی افزود: اعتبار این طرح پیش‌بینی‌شده و به‌محض اینکه آیین‌نامه آن به تصویب هیات وزیران برسد ظرف یکی دو هفته پس از تصویب اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی تصریح کرد: آیین‌نامه این طرح در هیات دولت در حال بررسی و در کمیسیون اجتماعی ایرادات آن رفع شده است. سه جلسه در این مورد برگزار شده است  و مباحث آن جلسات به نتیجه رسید اکنون کار رتبه‌بندی تمام ‌شده و در دستور دولت قرارگرفته است با قول مساعد دولت به‌سرعت در دستور برای اجرا قرار خواهد گرفت‌.

وی افزود: در آیین‌نامه رتبه‌بندی، فرهنگیان در ۵ رتبه متناسب با مدرک تحصیلی و سابقه صلاحیت‌های تخصصی و حرفه‌ای تقسیم می‌شود و انتقال از یک رتبه به رتبه دیگر طبق شرایط اجرا خواهد شد. به دلیل اینکه اعتبار پیش‌بینی ‌شده برای نیمه دوم سال ۹۸ است به‌محض تصویب آن اعمال افزایش‌ها از ابتدای مهر ۹۸ است و افرادی که با وزارت آموزش‌وپرورش همکاری کردند از مزایای این آیین‌نامه در قالب چارچوب بهره‌مند خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره پرداخت حق‌التدریس و اضافه‌کار فرهنگیان گفت: مطالباتی از گذشته بوده است که در سال ۹۷ مجموعه آنان اعم از پاداش پایان خدمت بازنشستگان، حق‌التدریس‌های آموزش یاران و مستمر پرداخت ‌شده و در سال ۹۸ کارکنان و فرهنگیانی که به‌صورت رسمی و پیمانی بودند پایان ماه حقوق خود را گرفته‌اند اما چون اعتبار حق‌التدریس‌ها در بودجه سایر منظور می‌شود پرداخت‌ها با تأخیر معمولاً همراه است امیدوارم این فاصله پرداخت‌ها کاهش یابد و برای سال آینده تلاش شود که مطالبات معوق به وجود نیاید

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رتبه بندی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود