Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@17:55:26 GMT

سهم اندک انگلیسی‌ها در بازی لیورپول- منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۲۶۶

سهم اندک انگلیسی‌ها در بازی لیورپول- منچسترسیتی

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید در دیدار امروز لیورپول و منچسترسیتی تعداد بازیکنان ملی‌پوش انگلیسی حاضر در میدان کم خواهد بود و او به این موضوع اعتراض دارد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلس از فرصت پیش آمده در آستانه دیدار بزرگ امروز بین لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر استفاده کرده و می‌گوید او به کم بازی کردن ملی‌پوشان انگلیسی در بازی‌های لیگ برتر اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوت‌گیت به زودی به همراه شاگردانش در مرحله مقدماتی یورو2020 به میدان خواهد رفت.

 

 

ساوت‌گیت به این نکته اشاره می‌کند که در بازی امروز لیورپول و منچسترسیتی، کمتر از نیمی از کل بازیکنان حاضر در میدان انگلیسی هستند. با اینکه در فصل جاری، درصد بازیکنان انگلیسی حاضر در بازی‌های لیگ برتر نسبت به فصل گذشته اندکی افزایش یافته ولی ساوت‌گیت می‌گوید این آمار کافی نیست و بازی امروز لیورپول و منچسترسیتی دلیل این مدعا است.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" تعداد بازیکنان انگلیسی قبلا دو برابر مقدار فعلی بود. بازی لیورپول و منچسترسیتی نمونه بارزی از وضعیت فعلی است. در این بازی کمتر از نصف بازیکنان حاضر در میدان انگلیسی هستند".

 

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" این از نظر ما یک مشکل است ولی کسانی که در میدان حضور دارند بازیکنان باکیفیتی هستند و در این شکی نیست که این بازی از هر نظر یک بازی بسیار بزرگ است. البته آمار بازیکنان انگلیسی امثال چند درصدی بیشتر شده که قدم مثبتی است. با همین تغییر کوچک می‌بینید که ما امسال توانستیم دو سه بازیکن را به تیم ملی دعوت کنیم که اگر فصل گذشته بود امکان نداشت فرصت راه‌یابی به تیم ملی را پیدا کنند".

 

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) لیورپول منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس لیورپول منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچسترسیتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید