Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین زین‌الصالحین، مدیر کل سابق اداره کل ثبت و احوال استان کرمان صبح یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به اینکه یادی بکنیم از شهدای ثبت احوال که راه توسعه و پیشرفت را برای ما گشودند، گفت: اردیبهشت سال ۹۳ توفیق خدمت داشتم از بدو ورود با، اما و اگر‌هایی روبه‌رو بودم، اما معتقد بودیم که در کشور همه باید برای پیشرفت دست به دست هم دهیم و بعد‌ها دل‌ها به هم نزدیک شد و کار جهادی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین‌الصالحین افزود: کار انسانی همراه با شجاعت و افتخارآفرینی شکل گرفت و جای خود را به، اما و اگر‌ها داد که نتیجه‌اش دوستی شد و در نهایت باعث شد ایراد زیرساخت‌ها در ثبت احوال حل شود.

او افزود: ما ۱۴ واحد استیجاری داشتیم، اما اکنون در همه استان ثبت احوال برای خود ساختمان دارد.

مدیر سابق ثبت احوال استان کرمان اظهار داشت: امروز ناوگان حمل و نقل ما ارتقا پیدا کرده و به روز رسانی شده، ما فضای عمومی خود را به سطحی رساندیم که هم ساختار فیزیکی و هم محیطی با نشاط برای کارکنان فراهم باشد، ما امروز به نرم بالایی در کشور رسیده‌ایم.

او گفت: امروز شناسنامه را طی دو تا سه روز تحویل می‌دهیم همچنین اقدامات بسیار خوبی از جمله تکریم ارباب رجوع، کسب رتبه‌های برتر استانی، تعامل بین دستگاه‌ها را در شناسنامه کاری خود داریم.

زین‌الصالحین گفت: معتقدیم در مباحث انسانیت، علوم و دانش حسن خلق و اراده نیاز است که در کرمان شکل گرفت و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میز خدمت برای تسهیل کار ارباب رجوع وجود دارد.

مدیر کل سابق ثبت احوال استان کرمان بیان داشت: امروز سازمان ثبت احوال در همه موارد رشد کرده است در کل کشور در حوزه رضایت‌مندی ثبت احوال بالاترین نمره را در سطح کشور کسب کرده است.

او افزود: در ثبت احوال امروزه حرکت بر پایه دانش و جوان گرایی، حرکت به سمت فناوری است همچنین طرح زیست بوم فناوری در حوزه ثبت احوال در کشور در حال تدوین است.

در پایان محمد قاسمی مدیر کل جدید ثبت و احوال استان کرمان معرفی شد و از زحمات مدیرکل سابق زین الصالحین تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

سازمان ثبت احوال در همه موارد رشد کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون