Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:44:00 GMT

پنجمین جشنواره ادبی «خاتم» فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۴۸۰

پنجمین جشنواره ادبی «خاتم» فراخوان داد

فراخوان پنجمین دوره جشنواره ادبی خاتم با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیرۀ حضرت رسول اکرم(ص) اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین دوره جشنواره ادبی خاتم با موضوع داستان‌نویسی با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیرۀ حضرت رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر  فراخوان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان حجم آثار ارسالی برای این جشنواره باید حداکثر ۵۰۰۰ کلمه باشد و تألیف و ارسال آثار برای همۀ گروه های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبانهای مختلف آزاد است.

آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت های doc.docx.  و pdf  به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند و آثاری که قبلاً منتشر شده و یا در سایر مسابقات ارائه شده باشند داوری نخواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا سی‌ام مهر ماه تعیین شده است و مراسم اختتامیه نیز اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد.

سه اثر برتر در هر یک از دو حوزۀ «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» به ترتیب ذیل اهداء می‌شود:

نفر اول ۱۲۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

نفر دوم ۸۵ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

نفر سوم۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

نفر چهارم تا ششم ۵ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر

جایزه ویژه هیئت داوران ۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر

دبیرخانه جشنواره خاتم به نشانی میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان آزادی، خیابان شهید افتخاریان، کوچه مریم، شماره ۲۳  کدپستی: ۱۶۶۹۷۴۷۴۱۴ دفتر نشر فرهنگ اسلامی دریافت کننده آثار برای شرکت در این رویداد خواهد بود. 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن الکترونیکی تهران، انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است:

چندی پیش سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی مغایر با قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین علی‌رغم بخشنامه صادره سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی مبنی بر «معافیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابجایی مسافر از مالیات بر ارزش افزوده»، متأسفانه اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی کرده است که خوشبختانه با واکنش منطقی تعداد قابل توجهی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام مغایر قانون همراه شد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران ضمن قدردانی از میرتاج‌الدینی عضو نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان مخالف، تاکید می‌کند اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی برای کاربران را نیز به‌همراه خواهد داشت.

تاکسی‌های اینترنتی هم‌اکنون زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون‌شهری در سراسر کشور را تأمین می‌کنند و طبعاً، هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه‌های این بخش، آثار تورمی غیرقابل جبرانی را برای مردم به‌همراه خواهد داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده، سرویس‌های حمل‌ونقل اشتراکی از بخش‌های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می‌آیند و ایجاد هزینه‌های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ‌ها، بدنه‌ی اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف‌تر می‌سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران از سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، تقاضامند است تا با عنایت به مشکلات عدیده‌ی این طرح که پیش‌تر عنوان شد، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

کد خبر 6097316 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»