Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:46:15 GMT

سینمای هنری و مستقل در حال از بین رفتن است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۶۶۵

سینمای هنری و مستقل در حال از بین رفتن است

مراسم افتتاحیه «یک کامیون غروب» در حالی برگزار شد که عوامل این فیلم عنوان کردند زمان زیادی از ساخت آن گذشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، مراسم افتتاحیه فیلم «یک کامیون غروب» به کارگردانی ابوالفضل صفاری شامگاه شنبه ۱۸ آبان ماه در موزه سینما برگزار شد.

پس از امضای پوستر این فیلم توسط هنرمندان، ابوالفضل صفاری روی صحنه آمد و گفت: این فیلم حاصل زحمات دوستان خوب من است که البته برخی از آنها این روزها مشغول کار در سینمای تجاری هستند، گویا تنور این نوع سینما داغ شده و همه درگیر آن هستند و پول خوبی هم دارد البته ما بخیل نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: خدارا شکر چراغی به نام «هنر و تجربه» روشن است. می دانم دست‌اندرکاران آن با دل و جان کار را می‌کنند اما باتوجه به شرایطی که پیش آمده است، فکر می کنم طولی نمی‌کشد که سینمای هنری و مستقل از بین رفته و به سراغ سینمای خالتور برویم.

صفاری اظهار کرد: واقعیت این است که شما با تماشای «یک کامیون غروب» یک اپرا می‌بینید که برای دل من است. واقعا دیگر حرفی ندارم.

در ادامه روشنک گرامی از بازیگران این اثر پشت تریبون قرار گرفت و بیان کرد: امیدوارم فیلم را ببینید و دوست داشته باشید، خوشحالم «یک کامیون غروب» را اولین بار با شما می‌بینم البته امیدوارم آقای صفاری نیز ناامید نباشند و همچنان برایمان صحبت کنند.

در ادامه علی مردانه مدیر برنامه‌ریزی اظهار کرد: وقتی فیلم ساخته شد، موهایم مشکی بود اما این اثر بعد از گذشت چند سال به نمایش درمی‌آید. با این وجود به نظرم اکرانش اتفاق خوبی است.

سپس محمدصادق یزدانی از دیگر بازیگران «یک کامیون غروب» عنوان کرد: خوشحالم که فیلم اکران شد. زمانی که در این فیلم حضور داشتم حس خوبی داشتم و همه این حس خوب را به ابوالفضل صفاری تقدیم می کنم.

سپس ابوالفضل صفاری عنوان کرد: امشب در اینجا مهمانانی از سفارت آلمان و فرانسه نیز حضور دارند که به آنها خیر مقدم میگویم.

در ادامه این فیلم برای حضار به نمایش درآمد.

یک کامیون غروب، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسرا است، پذیرای گردشگران هستند اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌ها است، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشگری پور، مسعود مهرگان، محمد صادق یزدانی، سید ضیا مدیر طاهری، مرتضی نسیم سبحان، محمد جباری، مهراد مهرکیش، میترا شیرکوند، امیررضا وزیری، محمد رضا اسکندری و مرحوم حسن رشید قامت در این فیلم حضور دارند.

عوامل «یک کامیون غروب» عبارتند از:کارگردان و تهیه‌کننده: ابوالفضل صفاری، نویسندگان فیلمنامه: سجاد افشاریان، ابوالفضل صفاری، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: ابراهیم سعیدی، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح چهره‌ پردازی: علی‌رضا جوادی، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: آرش نجفی، طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی، البرز ملک پور، دستیار یک و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: علی طهرانی، دستیار کارگردان: بهزاد آزادی، منشی صحنه: گل کوشان، دستیار یک فیلم‌بردار: مرتضی خان‌محمدی، گروه موسیقی: پیتر پیر حسینلو، یزدان یار، دامون یعقوبی، سینا یعقوبی، پگاه طاهری، دستیار تهیه‌کننده: اشکان صفاری، عکاس حمید جانی‌پور، سرمایه‌گذاران: رحمت الله اسدی، نوریک کشیشیان، سید امیر ناصرالدین طباطبایی، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

عکس مراسم از مهرناز کشاورز و رومینا پرتو است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است

استاندار ایلام با بیان اینکه استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است گفت: با توجه به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در دیدار با رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از همراهی و همکاری ستاد کل نیروی مسلح در کنگره جهانی اربعین‌حسینی، اظهار کرد: ستاد کل نیروهای مسلح همواره بستر را برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین‌حسینی فراهم می‌کند.

وی از تأمین زمین مورد نیاز و دیگر نیازمندی‌ها برای استقرار تیپ مستقل ارتش در استان ایلام خبر داد و افزود: به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیروهای بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.

بهرام‌نیا با اشاره به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، اضافه کرد: استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد بنابراین زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تأمین می‌شود و امید می‌رود این بالگرد در استان مستقر شود.

وی با اشاره به حضور فرماندهان عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح و بازدید از زیرساخت این ستاد در استان ایلام، تصریح کرد: امید می‌رود این بازدیدها منشأ خدمات فراوانی برای استان باشد چرا که همراهی و هماهنگی نیروهای مسلح برگرفته از ولایت‌پذیری است.

استاندار ایلام با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: این اقدام مایه افتخار هر ایرانی است. سپاه مقتدر با مشارکت نیروهای مسلح با انسجام و وحدت، این عملیات مهم را انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: با همکاری همه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و اعضای شورای تأمین، هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است.

تأمین امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان محقق می‌شود

امیر بهمن بهمرد، جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز تاکید کرد: کنگره اربعین‌حسینی به عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا از تمام اعضای ستاد اربعین و در رأس آن استاندار ایلام که به صورت میدانی پای کار بودند قدردانی می‌کنم.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از نیروهای مسلح در استان، افزود: نیروهای مسلح وظیفه تأمین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود.

جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پاسخ دندان‌شکن ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی، ادامه داد: به دلیل ضربه موشکی ایران به استکبار، نیروهای مسلح بیش از گذشته مورد هجمه و رصد نظام استکبار قرار می‌گیرد.

کد خبر 748842

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی