Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر افزود: اعتیاد از آسیب های مهم اجتماعی است که عوامل متعددی در ایجاد و شیوع آن نقش دارد که همگی باید مورد بررسی قرار بگیرند.

استاندار قزوین همچنین گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دولت و نهادهایی چون نیروی انتظامی نیست بلکه این کار باید شکل عمومی، ملی و فراگیر به خود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دولت، دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست،اظهار کرد: برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر تک تک آحاد جامعه باید احساس مسئولیت کنند.

این مسئول ادامه داد: اعتیاد خط و مرز سیاسی و غیره نمی‌شناسد و وظیفه شرعی، قانونی ماست که با آن مقابله کنیم البته نباید فراموش کرد که مبارزه با آن نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است.

جمالی پور با بیان  اینکه اعتیاد در کمین فرزندان ماست،اضافه کرد: جوانان و نوجوانان در معرض تهدیدات مواد مخدر هستند و باید خانواده ها هوشیار باشند و در خصوص فرزندان خود دقت لازم را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: باید امکانات موجود در خصوص مبارزه با موادمخدر در سطح استان ارزیابی شود تا با مدیریت صحیح آنها بتوانیم گام های موثری در راستای مبارزه با این پدیده خانمان سوز برداریم.

استاندار قزوین تاکید کرد: راه اندازی کمپ های ماده ۱۶ از مهم ترین اولویت این ستاد خواهد بود و همچنین باید مراکز نگهداری معتادان متهاجر بیش از بیش مورد بررسی قرار گیرد.

وی یاد آور شد: هدف از تشکیل شورای مبارزه با مواد مخدر  و برگزاری نشست‌ها، دستیابی به یک نتیجه و خروجی مثبت است بنابراین از همه می‌خوایهم با واقعیت‌ها روبرو شویم تا ماحصل جلسات به یک نتیجه مثبت ختم شود.

برچسب‌ها مراکز ترک اعتیاد استان قزوین اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراکز ترک اعتیاد استان قزوین اعتیاد مراکز ترک اعتیاد استان قزوین اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود