Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@22:29:49 GMT

نود ارومیه - مس کرمان؛ تقابل استاد و شاگرد در لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۳۸۷۶

به گزارش ایلنا، نود ارومیه هفته گذشته در خانه گل ریحان با نتیجه بدون گل متوقف شد تا یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به دست بیاورد و همچنان در صدر بماند. نودی ها در سه دیدار اخیر یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، یک گل زده و سه کلین شیت داشته اند.

شاگردان بیاتلو در مجموع یازده دیدار قبل شش پیروزی، چهار تساوی و یک باخت به دست آورده اند و ضمن رقم زدن عملکردی فوق العاده و تغییر صد و هشتاد درجه ای نسبت به عملکرد فصل قبل خود، با کسب بیست و دو امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته اند، آن هم در حالی که با فجر صدرنشین هم امتیاز بوده و تنها تفاضل کمتری نسبت به این تیم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان هم هفته گذشته موفق به چهار هفته ناکامی خود در کسب پیروزی پایان دهد و با نتیجه دو بر یک بادران را از پیش رو بردارد. کرمانی ها در سه دیدار اخیر خود به ترتیب یک باخت، یک مساوی، یک برد، سه گل زده و سه گل خورده داشته اند و در صورت حفظ و تداوم روند مثبت خود، می توانند برای نود صدرنشین مشکل ساز باشند.

شاگردان مجتبی حسینی در یازده دیدار قبل خود به سه پیروزی، پنج تساوی و سه شکست رسیده اند و اکنون با چهارده امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته اند.

پیروزی در این دیدار می تواند حداکثر صعودی چهار پله ای در جدول را برای مسی ها به همراه داشته باشد، پیروزی که البته تحقق آن در خانه نود دشوار است و صعودی که بستگی به نتایج کسب شده توسط تیم هایی چون آلومینیوم، داماش، سپیدرود و سرخپوشان دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مس کرمان نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا حد زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران، پرسپولیس در شرایطی میزبان سپاهان است که سرخ‌ها با کلین شیت‌های متوالی‌شان در لیگ برتر عنوان برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را تا هفته بیست و چهارم به دست آورده‌اند.

از طرفی سپاهانی‌ها که ۴۴ گل زده‌اند و با اختلاف زیاد برترین خط حمله لیگ هستند باید در ورزشگاه آزادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس که در پی رسیدن به صدر جدول است نمی‌خواهد مقابل برترین خط حمله لیگ قافیه را ببازد و باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند به روند کلین شیت‌های‌شان در لیگ ادامه بدهند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز