Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شعبه مرکزی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه شمالی در فضایی به مساحت ۱۶۰ متر مربع در دو طبقه و با صرف اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در آئین افتتاح این ساختمان با اعلام اینکه شهرستان سوادکوه شمالی به دلیل واقع شدن در محور مواصلاتی جزء محورهای پرمخاطره است ، گفت که با حمایت های جمعیت هلال احمر ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران و خیرین ساختمان خریداری و به جمعیت هلال احمر اختصاص یافت تا شعبه مرکزی در این شهرستان راه اندازی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی اکبری با بیان اینکه با افتتاح این ساختمان ذات الله فعانی نژاد به عنوان مسئول شعبه شروع به فعالیت می کند ، افزود : هرگونه خطری که شهروندان و مسافران را در شهرستان سوادکوه شمالی تهدید کند ، با حضور  و خدمات بموقع امدادگران در این شهرستان به شهروندان خدمات ارائه می شود  .

وی با اعلام اینکه شعبه مرکزی جمعیت هلال احمر سوادکوه شمالی با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است ، گفت: با حمایت های اداره کل راه و شهرسازی بنا بر توسعه پایگاه امداد و نجات و پایگاه اقماری را داریم ، البته یک پایگاه امداد و نجات در این شهرستان مستقر است .

ساختمان اداری جمعیت هلال احمر پیش از این در شهرستان سوادکوه مستقر بود که به صورت مشترک ۲ شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی را تحت پوشش قرار می داد .

برچسب‌ها جمعیت هلال احمر مازندران سوادکوه شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر مازندران سوادکوه شمالی جمعیت هلال احمر مازندران سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی در آماده باش کامل هستند. 

محمد علی کاووسی، امروز ۱۳ اردیبهشت در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان