Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفر توحیدی روز یکشنبه گفت: از این مقدار حدود چهل میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین توسط حامیان و خیرین واریز شده است.

وی افزود: حامیان اردبیلی با استفاده از روش‌های نوین مانند خودپرداز بانک‌ها و سامانه‌های آنی‌پرداخت کمک‌های نقدی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست فرزندان معنوی خود رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ میلیارد ریال از کمک‌های حامیان نیز به صورت غیرنقدی در اختیار ایتام قرار گرفته است، اظهار داشت: حامیان نیکوکار علاوه بر کمک‌های نقدی ماهیانه به صورت غیر نقدی هم مانند تهیه لوازم التحریر، پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، درمان و کمک‌های فرهنگی به فرزندان معنوی خود کمک می کنند.

او بیان کرد: کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

توحیدی با بیان اینکه ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین بیش از سایر مددجویان نیازمند رسیدگی هستند، گفت: استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: ۱۳ هزار و ۴۰۰ حامی از هزار و  ۷۶۷ یتیم و سه هزار و ۸۳۶ فرزند مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از حامیان طرح اکرام مقیم خارج از کشور در اقدامی خداپسندانه ۵۰ میلیون ریال برای تامین مسکن مناسب به فرزند معنوی خود در استان اردبیل کمک کرده است، اظهار داشت: تلاش می شود تا پایان امسال برای تمامی خانوار ایتام تحت حمایت این نهاد که منزل مناسب ندارند مسکن مقاوم تامین شود.

۳۸ هزار خانوار با جمعیت حدود ۷۴ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد است.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کمک های مردمی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کمک های مردمی اردبیل مددجوی کمیته امداد کمک های مردمی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام