Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@02:30:06 GMT

برگزاری تمرین تیم ملی در غیاب لژیونرها

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۱۱۸

برگزاری تمرین تیم ملی در غیاب لژیونرها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدیدترین اردوی تیم ملی از امروز رسما آغاز شد و تعدادی از ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی اقدام به تمرینی سبک کردند. با توجه به دعوت از ۲۳ بازیکن برای حضور در اردوی دیدار برابر عراق، امروز ۱۶ بازیکن در تمرین حضور یافتند و خود را به کادرفنی معرفی کردند و باقی ملی پوشان نیز فردا به مرکز ملی فوتبال می‌رسند تا به نوعی اعضای حاضر در تیم ملی تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی از نفراتی هستند که صبح فردا به سایر بازیکنان خواهند پیوست.
در حالی که انتظار می‌رفت سرمربی تیم ملی نیز خیلی پیشتر از این راهی ایران شود این اتفاق نیفتاد تا وی را شب گذشته در ایران و اردوی تیم ملی ببینیم.

256 43

کد خبر 1319556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس زلزله تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال حسن روحانی عراق سینمای ایران استان آذربایجان شرقی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی