Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:01:57 GMT

بن استیلر برای اپل سریال می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۱۴۹

بن استیلر برای اپل سریال می‌سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بن استیلر و آدام اسمیت جدیدترین چهره‌هایی هستند که به کمپانی اپل برای تولید محصولات تلویزیونی پیوسته‌اند.

در حالی که بن استیلر به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال جدید تلویزیون اپل به نام «جدایی» انتخاب شده، آدام اسکات نیز بازیگر و از تهیه کنندگان این سریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال ۱۰ قسمتی که در ژانر تریلر ساخته می‌شود تلاش کمپانی صنایع لومان را در مرکز توجه قرار می‌دهد. این کمپانی تلاش دارد توازنی بین دو مسئله کار و زندگی در سطحی متفاوت ایجاد کند. در این سریال اسکات در نقش کارمندی به نام «مارک» بازی می‌کند. او کارمندی با گذشته‌ای تاریک است که تلاش دارد تا دوباره خودش را جمع و جور کند.

دن اریکسون نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

بن استیلر به تازگی سریال کوتاه «فرار به دانمورا» را ساخت که برای آن نامزدی امی برای بهترین کارگردانی را در سال ۲۰۱۸ کسب کرد. او همچنین تهیه کننده اجرایی درام «به سوی تاریکی» هم بود. «تندر استوایی»، «زولندر» و «تلخی‌های واقعیت» تجربه کارگردانی وی در عرصه سینما هستند.

اسکات به تازگی در سریال تحسین شده «دروغ‌های کوچک بزرگ» دیده شد. او بازیگر «جای خوب»، «شبح» و «منطقه گرگ و میش» هم بود.

ساخت «جدایی» از چند ماه پیش مطرح بوده است.

تی‌وی پلاس اپل از یکم نوامبر با پرداخت ماهانه ۵ دلار کار خود را شروع کرده است. این پلتفورم میلیاردها دلار برای به دست آوردن فیلمنامه‌های اوریجینال هزینه کرده تا ارزش مصرف کنندگان اپل را نشان دهد.

کد خبر 4767901

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل سریال خارجی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه کنسرت موسیقی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران موسیقی ایرانی بازیگر سینما کارگردان تئاتر سینمای مستند موسیقی نواحی سریال ایرانی موسیقی کلاسیک جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین