Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بهروز آقایی بیان کرد: از ابتدای امسال تا ۱۵ آبان ماه نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ عملیات تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیر نفتی در بندر چابهار ۶۳ درصد افزایش یافته است.وی با اشاره به نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار افزود: همچنین در این باره زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تخلیه و بارگیری کشتی های بالای هزار تن ۳۵ درصد و واردات کالای غیر نفتی در بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار ۲۸ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی ممتاز و زیرساخت ها و تجهیزات مناسب بندر چابهار جهت تخلیه و بارگیری کالا ادامه داد: از ابتدای امسال ۹ کشتی حامل کالای اساسی در بندر چابهار پهلو گرفته و صادرات کالای یخچالی افغانستان، سیمان خاش و دیگر کالاهای صادراتی کشور نیز از این بندر صورت پذیرفته است.

آقایی در ادامه از رشد چشمگیر صادرات کالای غیر نفتی از این بندر اقیانوسی خبر داد و اظهار کرد: تحقق این مهم نتیجه فعالیت شبانه روزی و بازاریابی گسترده تیم اقتصادی بندر چابهار بوده است.وی خاطرنشان کرد: افزایش صادرات و واردات کالا از طریق بندر چابهار رونق محور شرق، اشتغالزایی و کاهش زمان و هزینه های وارده بر کالا را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 462433 برچسب‌ها استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا