Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:12:30 GMT

دستگیری ۴ سارق با ۸ فقره سرقت در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۱۹۲

دستگیری ۴ سارق با ۸ فقره سرقت در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ جعفر رحمتی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: با تلاش و پیگیری شبانه روزی پلیس ۴ متهم در این زمینه شناسایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ رحمتی گفت: متهمان در بازجویی به ۸ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و کابل برق اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد تاکید کرد: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می‌کند.     انتهای پیام/ن   دستگیری ۴ سارق منزل در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، دستور تشکیل جلسه قرارگاه سرقت و بررسی ابعاد موضوع توسط تیم‌های تخصصی پلیس صادر شد. 

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند و شبانه‌روزی ماموران، ادامه داد: سارق سابقه‌دار با تلاش ماموران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و او با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: تامین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم، امری غیرممکن است. پلیس از مردم قانونمدار می‌خواهد در صورت دیدن موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد