Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:34:05 GMT

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۵۱۸

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای بوشهر آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیینی که در مدرسه متوسطه اول سهام خیام بوشهر برگزار شد گفت: همه دانش‌آموزان این استان زیرپوشش طرح المپیاد ورزشی مدارس قرار می‌گیرند.

علیمراد کرمی افزود: براساس برش استانی تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش، استان بوشهر باید ۱۲۰ هزار دانش آموز را در این دوره از المپیاد زیر پوشش قرار دهد ولی استان بوشهر ۲۴۰ هزار دانش آموز خود را در این دوره از المپیاد زیر پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کنار ۴۰۰ دبیر درس تربیت‌بدنی، معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی همه آموزگاران ابتدایی استان بوشهر نیز دوره آموزشی مهارت‌های عمومی تربیت بدنی را گذراندند و تلاش شده تا هیچ دانش‌آموزی در استان فاقد مربی درس تربیت‌بدنی نباشد.

کرمی ادامه داد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با توجه به اینکه سلامتی و نشاط دانش‌آموزان را مورد هدف دارد رویدادی بسیار مهم است و باید در همه مدرسه‌ها به صورت جدی برگزار شود.

وی یادآور شد: همه فعالیت‌های ورزشی، ورزش صبحگاهی، حیاط پویا، المپیاد و جشنواره‌های ورزشی که در مدرسه‌ها انجام می‌شود برای دست‌یابی دانش‌آموزان به سواد حرکتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تلاش دارند تا با ارائه برنامه مدون سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان مورد توجه باشد.

وی هدف از المپیادهای ورزشی مدرسه‌ها را شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در رشته‌های ورزشی و هدایت آنها در دوره‌های مختلف عنوان کرد.

کرمی گفت: افزایش سطح آمادگی جسمانی، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش‌آموزان به مدرسه، شادابی و نشاط در بین آنان، تقویت هویت ملی و اسلامی، توسعه ورزش همگانی و مشارکت‌پذیری همه دانش‌آموزان، معلمان و اولیا از جمله هدف‌های المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای رسیدن به ارتقای کیفیت درسی در مدرسه‌ها باید به سلامت جسمانی و تقویت روح نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان پرداخته شود.

کرمی خطاب به دانش‌آموزان دختر این مدرسه گفت: شما دانش‌آموزان، مادران آینده این کشور هستید و باید برای حفظ سلامتی خود و انتقال شادی و سلامتی به جامعه تلاش کنید.

برچسب‌ها بوشهر المپیاد ورزشی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر المپیاد ورزشی دانش آموزان بوشهر المپیاد ورزشی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان

ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: شیر بچه‌های ایران زمین کار تاریخی را انجام دادند و توانستند مقتدرانه از سد تمام کشورها گذشته و قهرمان شوند.

وی افزود: پشتیبانی وزیر از دانش‌آموزان و پشتکار آن‌ها باعث شد ورزشکاران به پیروزی برسند. ورزش قوی باعث ایران قوی می‌شود.

وی افزود: مجوز جذب دانشجو معلم برای استعدادهای درخشان، نخبگان، نخبگان ورزشی صادر شده و امکان جذب امسال فراهم می‌شود.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به دانش آموزان قهرمان گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش سلامت جسمی دانش آموزان است به همین علت  ۲ هزار ۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است.

وی با بیان این که آئین نامه جذب دانشجو معلم استعدادهای درخشان سال آینده صادر می‌شود؛ تصریح کرد: معتقدم بهترین‌ها در زمینه‌های مختلف درسی، ورزشی، هنری و.... باید معلم شوند تا ایرانمان بهتر شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان خبر داد: معاونت پرورشی به پاس قهرمانی والیبالیستان کشور سفر عتبات عالیات هدیه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر