Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد.

طرفداری- کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار پارس جنوبی جم و سپاهان در هفته نهم لیگ برتر، در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن، پرتاب اشیا و داشتن سوء رفتار تیمی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه سپاهان اصفهان نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. فراز کمالوند، سرمربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

ارای فوق قطعی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور قنبرزاده درباره جایگاه تیم‌ هایی که در جدول رده بندی لیگ برتر هم امتیاز هستند و ابهاماتی که در مورد قانون سازمان لیگ در این زمینه وجود دارد، توضیح داد. وی با تاکید بر ابهاماتی که در مصوبه هیات رییسه در این زمینه وجود داشت، خاطرنشان کرد: در این مصوبه به صراحت عنوان شده بود در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است. موضوع بازی مستقیم در میان نبود.

قنبرزاده با اشاره به زمان این مصوبه و اینکه مربوط به دوره قبل هیات رییسه فعلی بود، خاطرنشان کرد: این مصوبه اصلاح نشده بود اما سازمان لیگ اقدام به انجام آن کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد باشگاه هایی که اقدام به انتشار بیانیه می کنند و جرایمی که سازمان لیگ برای آنها در نظر گرفته است، تصریح کرد: رفتارها در فوتبال حرفه ای نباید به این صورت باشد، برخی باشگاه‌ها در دقیقه ۲۰ بیانیه می‌دادند. برای بیانیه‌ نویسی میان باشگاه‌ها رقابت شکل گرفته بود. به همین دلیل هیات رییسه سازمان لیگ نشستی با حضور اکثریت اعضا برای ساماندهی این موضوع برگزار کرد و جرایمی برای این دسته باشگاه ها در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: در صورت تکرار، مبلغ جریمه ها بیشتر می شود. تنبیهات انضباطی مانند محرومیت هم توسط کمیته انضباطی اعمال می شود. در کل انتظار این است که تمام باشگاه ها اگر اعتراضی دارند به منظور حفظ آرامش آن را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده تاکید کرد: این اعتراض ها در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. بنابراین نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 6088917

دیگر خبرها

  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان