Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@21:47:11 GMT

بازداشت ۱۰ داعشی در موصل

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۷۵۶

وزارت کشور عراق امروز (یکشنبه) از بازداشت ۱۰ داعشی در مناطق پراکنده غرب شهر موصل خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان مشترکی از تیپ ۱۲ پلیس نینوا و مدیریت اطلاعات و مبارزه با تروریسم این استان طبق اطلاعاتی دقیق و با کسب مجوزهای قضایی، ۱۰ داعشی را در مناطق و محله‌های النهضه، القاهره و الزهرا در غرب شهر موصل بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است، از جمله داعشی‌های بازداشت شده، دو تن از مسئولان امنیتی این گروه تروریستی، یکی از مسئولان بخش موسوم به مسایل شرعی و ما بقی از نیروهای داعش در دوره فعالیت این گروه تروریستی در موصل بودند.

طبق بیانیه یاد شده، یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش نیز از جمله این بازداشتی‌ها بود که در منطقه شهرک صنعتی موصل بازداشت شد.

یحیی رسول، سخنگوی مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق در استان نینوا موفق شدند یکی از فرماندهان داعش را در منطقه شهرک صنعتی شهر موصل شناسایی و بازداشت کنند. او به هدف قرار دادن ساکنان منطقه، تهیه گزارش از آنها و نیز تحریک به قتل‌ اعتراف کرد.

دستگاه‌های امنیتی عراق عملیات‌هایی را در بخش‌های مختلف استان نینوا اجرا کردند که به بازداشت فرماندهان و نیروهای داعش منجر شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داعش موصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت که حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات به معنای نیرومند شدن داعش در افغانستان نیست.

سخنگوی طالبان این حمله را یک جنایت خوانده و افزود که تلاش‌ها برای جستجوی عاملان این رویداد ادامه دارند.

مجاهد افزود: «جنایت اخیر داعش در ولایت هرات کدام دست‌آوردی برای آن‌ها نیست و قوت آنان را هم نشان نمی‌دهد. این یک جنایت محض است که انجام شده و در اکثر کشورها ممکن انجام شود. نیروهای امنیتی متوجه پیدا کردن سرنخ این جنایت هستند و عاملان را به جزا خواهد رساندند.»

مسئولیت حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات را گروه داعش پذیرفت؛ در این حمله تروریستی ۷ نفر جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول