Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مدیریت برق خلیج فارس گفت: در نیمه دوم امسال نیز تعمیرات اساسی یک واحد و بازدید دوره ای پنج واحد گازی نیروگاه در دستور کار قرار دارد تا تمام واحدها برای تولید در پیک سال آینده آماده باشند.

محمد مهنی‌نژاد روز یکشنبه افزود: نیروگاه گازی خلیج فارس به عنوان حامی محیط زیست در تولید انرژی پاک با در دستور قرار دادن رونق تولید در سال ۹۸ به تولید مستمر و پایدار برق ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروگاه گازی خلیج فارس دارای ۶ واحد ۱/۱۶۵ مگاواتی از نوع GT E۲_۱۳ است که در منطقه شهر قلعه قاضی بندرعباس قرار دارد.

این نیروگاه در فاصله ۱۱ کیلومتری میدان گازی سرخون در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار ساخته شده و ۳۵ درصد برق استان هرمزگان را تامین و هر سال حدود ۵ میلیارد کیلووات ساعت برق تولید می کند..

استان هرمزگان دارای ۷ نیروگاه شامل نیروگاه هرمزگان، گنو، منطقه ویژه، کیش، قشم، لاوان و خلیج فارس (قلعه قاضی) با ظرفیت تولید سه هزار مگاوات درماه است.

برچسب‌ها نیروگاه انرژی انرژی برق مصرف بهینه برق هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروگاه انرژی انرژی برق مصرف بهینه برق هرمزگان نیروگاه انرژی انرژی برق مصرف بهینه برق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده