Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@18:41:22 GMT

جریمه ۱۵ میلیونی خبازی های کلاله

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۹۳۹

جریمه ۱۵ میلیونی خبازی های کلاله

فرماندار کلاله گفت: ۵ پرونده با مبلغ ۱۵ میلیون ریال جریمه جهت تعطیلی و کم فروشی واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع و سهمیه آرد آنان کسر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی فرماندار و رئیس شورای آردو نان شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به محض وصول گزارشات از تخلفات و مشکلات بوجود آمده در زمینه آرد و نان شهرستان، گشت اکیپ بازرسان فرمانداری و صمت در سطح شهر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این گشت ها، ۷۴ واحد خبازی مورد بازدید و بررسی بازرسان ما قرار گرفت و طی بازدید های مستمر و شبانه روزی این تیم، ۵ پرونده با مبلغ ۱۵ میلیون ریال جریمه جهت تعطیلی و کم فروشی واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع و سهمیه آرد آنان کسر شد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: باید با متخلفین برخورد جدی شود و همچنین  بازرسان گزاشات مردمی را جدی گرفته و سریعا نسبت به پیگیری آنها اقدام نمایند.

بیانی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان کلاله در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل و یا سایر تخلفات صنفی از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

گفتنی است برخی از نانوایی ها یک روز قبل از گران شدن نان در شهرستان کلاله، اقدام به تعطیلی نانوایی خود کرده بودند تا همان آرد را در روز بعد با قیمت جدید جهت پخت استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد