Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  با توجه به اینکه گابریل کالدرون ابتدای فصل به پرسپولیس اضافه شد، شناخت دقیقی از توانایی بازیکنان این تیم نداشت. اتفاقی که باعث تغییرات پیاپی بازیکنان در تیم او شد. از تغییرات پست تا جابجایی مداوم بین نیمکت و ترکیب اصلی. اما در بین همه این تغییرات، سه بازیکن همیشه در ترکیب فیکس او بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور که در همه 900 دقیقه لیگ نوزدهم در زمین بود و حتی تعویض هم نشد. به نظر می‌رسد کالدرون به ترابی گفته هر وقت که گل بزند، او را تعویض می‌کند. ترابی و نوراللهی هم در هر ده بازی حضور داشتند، اما دو مرتبه تعویض شدند. البته اگر محرومیت‌های بیرانوند نبود احتمالا کالدرون به شماره یک تیمش هم دست نمی‌زد.   علی علیپور 900 دقیقه کامل
علی علیپور حتی یک دقیقه از فصل جدید را هم از دست نداده است. آقای گل پرسپولیس که این فصل فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده، در هر ده مسابقه این فصل (در لیگ برتر) در ترکیب اصلی قرار داشت و کالدرون هم در هیچ شرایطی او را تعویض نکرده است.   مهدی ترابی 880 دقیقه
ترابی هم در هر ده بازی پرسپولیس فیکس بود. البته این بازیکن دو مرتبه تعویض شد. یک بار هفته هفتم مقابل پیکان و در روزی که گل زد، دقیقه 82 تعویض شد. دومین و آخرین مرتبه‌ای که مهدی ترابی از بازی خارج شد به دیدار همین هفته مقابل فولاد برمی‌گردد که اتفاقا در این مسابقه نیز گل زد و دقیقه 78 تعویض شد.   احمد نوراللهی 873 دقیقه
آخرین بازیکنی که در همه مسابقات این فصل پرسپولیس جزو نفرات اصلی بود، احمد نوراللهی است. البته نوراللهی هم مانند ترابی دو بار تعویض شد. در هفته هشتم و دیداری که پرسپولیس 5 گل به شاهین زد، کالدرون در دقیقه 75 نوراللهی را از بازی خارج کرد و به او استراحت داد. هفته بعد از آن هم دیدار با ماشین‌سازی بود که پرسپولیس گل نزد. دیداری که یکی از برنامه‌های کالدرون برای گل زدن، افزایش نیروی تهاجمی بود و در دقیقه 78 امیر روستایی را جایگزین نوراللهی کرد.
بعد از این سه بازیکن، وحید امیری با 794 دقیقه بیشترین حضور را دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی علی علیپور وحید امیری احمد نورالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد