Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:25:57 GMT

منزل مسکونی در قوچان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۵۳۷۹

منزل مسکونی در قوچان طعمه حریق شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: یک واحد مسکونی در این شهر به علت استفاده نادرست از وسایل گرمایشی طعمه حریق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسنعلی ولی زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی این حادثه که صبح امروز در محدوده میدان فلسطین قوچان روی داد چهار آتش نشان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان اقدام به خاموش کردن حریق کردند و خسارت جانی به ساکنان این واحد وارد نشد اما تمام وسایل منزل در آتش سوخت. 

وی اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل سرما و استفاده از بخاری و وسایل گرمایشی نظارت و بررسی اتصالات گاز ولوله‌های بخاری بسیار مهم و ضروری است. 

قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

 

بیشتر بخوانید: انفجار گاز در یک خانه مسکونی مصرف گاز در خراسان رضوی 47 درصد افزایش یافت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سرما فلسطین گاز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • کشف محموله دارو در زابل
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد