Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: تا می‌توانیم باید خود را به مردم نزدیک کرده و مردمی باشیم که این موضوع مورد تأکید پیامبر(ص) است،درب محل کار خود را باز گذاشته و هرکاری که برای رفع مشکلات مردم می‌توانیم انجام دهیم. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیران،فرماندهان و مسئولین فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در دفتر معظم له برگزار شد،با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت:هرکسی را برای هدایت انسان‌ها فرستادیم افراد اهل عمل را مژده داده و افراد متخلف را می‌ترسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه افزود:امیرالمؤمنین(ع) فرمودند هر دسته و گروهی که جمع می‌شوند امیر و پیشوایی نیاز دارند که به آن‌ها امر کند که یا آن پیشوا خوب و یا بد است.

مرجع تقلید شیعیان با قرائت حدیثی از پیامبر(ص) تصریح کرد:از رسول خدا سؤال شد که چکار کنیم که فردای قیامت به شما نزدیک باشیم که پیامبر(ص) فرمود نزدیک‌ترین شما در فردای قیامت به من کسی است که دارای 5 صفت باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: رسول گرامی اسلام فرمودند هرکسی میان شما راستگوتر باشدو در همه مراحل زندگی راست بگوید و هرکسی که امانت‌دار باشد به من نزدیک‌تر است.

آیت‌الله علوی گرگانی: ملت ایران و عراق ملتی واحده هستندآیت‌الله علوی گرگانی: از کار علمی که برای نجات انسان‌ها انجام می‌شود حمایت می‌کنمآیت‌الله علوی گرگانی: اهل‌بیت(ع) سبک زندگی ما را به خوبی تبیین کرده‌اند

علوی گرگانی با اشاره به اهمیت امانت‌داری در اسلام بیان کرد: امام سجاد(ع) فرمودند اگر شمر خنجری که با آن پدرم را به شهادت رساند به من بدهد از آن امانت‌داری می‌کنم، این موضوع نشان‌دهنده جایگاه بالا و اهمیت امانت نزد معصومین است.

وی تصریح کرد: رسول خدا فرمود یکی دیگر از خصوصیاتی که سبب می‌شود روز قیامت انسان‌ها در کنار من باشند وفای به عهد است،شخص مومن باید نسبت به وفای به عهد اهتمام ویژه‌ای داشته باشدوکسی که وعد اش عمل نکند گناه بالایی مرتکب شده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد:چهارمین ویژگی که سبب نزدیکی به رسول خدا در قیامت می‌شود خوش خُلقی است، باید در برخورد با افراد اخلاق نیکو داشته باشیم و کسی رااز خود ناراحت نکنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: تا می‌توانیم باید خود را به مردم نزدیک کرده و مردمی باشیم که این موضوع مورد تأکید پیامبر(ص) است،درب محل کار خود را باز گذاشته و هرکاری که برای رفع مشکلات مردم می‌توانیم انجام دهیم و ایرادی ندارد اگر از عهده کاری برنمی‌آییم از مردم عذرخواهی کنیم.

علوی گرگانی خاطرنشان کرد: انسان روز قیامت باید نسبت به اعمال خود پاسخگو باشد و هیچ‌کسی در دنیا نمی‌ماند وهمه می‌میریم، خوشابحال کسی که با دست‌پر از دنیا برود.

انتهای پیام/452/ن

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد کرده متاسفانه پاکبان در دم فوت می‌کند.

سرهنگ بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.

وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و  چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟