Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی روز یکشنبه در این احکام حجج اسلام والمسلمین حمید محمدی، محمدرضا حشمتی، محمدعلی خسروی، محمدعلی مهدوی‌راد، عبدالهادی مسعودی، محمد مهدی معراجی و احمد مازنی، آقایان احمد مسجد جامعی، محمدعلی خواجه پیری، عباس سلیمی، ابوالقاسم ایرجی، ولی یاراحمدی، محمدرضا جوادی یگانه، نجفقلی حبیبی و عبدالهادی فقهی زاده و خانم لادن حیدری به ‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعضای شورای سیاستگذاری بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آمده است: نظر به تجربه و دانش جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و هنر دینی به‌عنوان «عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم» منصوب می‌شوید. امیدوارم با درایت و تدبیر دست‌اندرکاران برپایی این رویداد قرآنی، فرصتی برای تبیین خدمات اصحاب فرهنگ و هنر و دولت به ساحت مقدس قرآن کریم فراهم شود.

برچسب‌ها سید عباس صالحی نمایشگاه بین المللی تهران عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب قایقرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی نمایشگاه بین المللی تهران عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب قایقرانی سید عباس صالحی نمایشگاه بین المللی تهران عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد