Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:29:00 GMT

عکس یادگاری شیلر آلمانی با برج آزادی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۱۳۴

عکس یادگاری شیلر آلمانی با برج آزادی

سرپرست گروه موسیقی«شیلر» که برای اجرای کنسرت به تهران سفر کرده است، با بیان اینکه از بچگی تهران را می‌شناخته، می‌گوید: « پدر من مدتی در ایران کار می کرد، اولین سوغاتی پدرم، کارت پستالی از میدان آزادی بود. ساختمانی با معماری ویژه و احساسات برانگیز. هیچ وقت در عالم کودکی فکر نمی کردم برج آزادی را از نزدیک تماشا کنم و حتی عکس یادگاری از این مکان بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کریستوفر فن دیلن همچنین شب گذشته (۱۸ آبان) به برج میلاد آمد و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد. او در حاشیه بازدید از برج میلاد، از تجربه‌های متفاوت سفر به تهران و گردش در یکی از کلانشهرهای دنیا گفت.

شیلر ( Schiller (band)) نام پروژه مهم موسیقیدان آلمانی، کریستوفر ون دیلن (Christopher Von Deylen) است که کارهایی را در سبک الکترونیک منتشر کرده‌است. او از سال ۱۹۹۸ با انتشار نخستین آلبوم توانست وارد عرصه حرفه‌ای بازار موسیقی دنیا شد و تاکنون چیزی حدود ۷ میلیون نسخه از آثار خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

از دوازده‌ سال پیش تا همین حالا که دوباره برای اجرای کنسرت به ایران آمده است، نگاه مثبتی به ایران و مخاطبان ایرانی دارد و به قول خودش اخبار منفی رسانه‌ها هیچ تأثیری در تصمیمش برای برگزاری کنسرت در این کشور نداشته است.

گروه آلمانی شیلر به‌ سرپرستی کریستوفرفون‌دیلن ۱۶ و ۱۷ آبان ماه امسال، در سالن وزارت کشور تهران با اجرای منتخبی از قطعات مطرح و قطعات آلبوم جدید خود با نام «صبح دم» روی صحنه رفت./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)



منبع:تسنیم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیر پارک قیطریه یک‌محوطه باستانی‌است؛ این نه شایعه‌است و نه شوخی (فیلم) لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم) عذرخواهی وزیر فرهنگ از اصفهانی ها برای لغو کنسرت قربانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام