Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@10:32:40 GMT

اعتراض استقلالی‌ها به لیست جدید ویلموتس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۴۴۹

اعتراض استقلالی‌ها به لیست جدید ویلموتس

استقلال با ۲۱ گل زده و با فاصله نسبت به سپاهان، شهرخودرو، پرسپولیس و... تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آبی‌ها در ۲ بازی آخر با تراکتور و صنعت نفت ۹ گل زدند تا بعد از ۱۰ بازی میانگین ۲/۱ گل در هر بازی را ثبت کنند، اما جالب اینجاست که از آبی‌ها هیچ عنصر هجومی به تیم ملی دعوت نشده و هر ۳ بازیکن دعوت شده (وریا، یزدانی و علی کریمی) به نوعی بازیکنان دفاعی محسوب می‌شوند هرچند که وریا در ۲ بازی آخر تهاجمی‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خط حمله استقلال شیخ دیاباته را داریم که طبعاً نمی‌تواند به تیم ملی ایران دعوت شود. مهدی قائدی، اما بازیکن تیم امید است و مثل نورافکن سپاهان شاید به همین دلیل دعوت نمی‌شود. البته خیلی‌ها می‌گویند اگر قائدی در تیم امید هم نبود به تیم ملی بزرگسالان دعوت نمی‌شد، درست مثل عارف غلامی که در تیم امید است.


بسیاری از کارشناسان می‌گویند از استقلال فرشید اسماعیلی که عنصری تهاجمی هم هست، می‌توانست به تیم ملی دعوت شود، اما ویلموتس شجاعی ۳۶ ساله را به او ترجیح داد! و جالب اینکه شجاعی همیشه به تیم ملی دعوت می‌شود و بازی هم نمی‌کند. احسان حاج‌صفی هم امسال فقط یکی، دو بازی خوب در تراکتور کرده، اما مدام دعوت می‌شود در حالی که از همان تراکتور اشکان دژاگه دعوت نشده است!

استقلال خوب و هجومی بازی می‌کند و زیاد گل می‌زند. در همین بازی با صنعت نفت آن‌ها ۵ گل زدند و حداقل ۵ گل هم نزدند، اما از همین استقلال عنصر تهاجمی به تیم ملی دعوت نمی‌شود و در عوض امثال کریم انصاری‌فرد دعوت می‌شوند البته نه اینکه انصاری‌فرد بازیکن بدی باشد، اما به هر حال این انتقاد هم به ویلموتس وارد است که چرا تیمی که ۲۱ گل می‌زند در تیم ملی مهاجم ندارد. اگر از بین فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی یک نفر هم به تیم ملی دعوت می‌شد ویلموتس می‌توانست بگوید تیم اوج گرفته استراماچونی را دیده و حقش را ادا کرده، اما در شرایط فعلی که فقط سیاوش یزدانی، علی کریمی و وریا به لیست ۲۳ نفره دعوت شده‌اند، مرد بلژیکی نمی‌تواند چنین ادعایی داشته باشد. در مورد وریا هم که انصافاً در یک ماه اخیر عالی بوده باید گفت ویلموتس دیگر نمی‌توانست او را دعوت نکند و حالا باید دید در بازی حساس با عراق در سمت راست بازهم به رامین رضاییان (که مقابل بحرین خوب نبود) بازی می‌دهد یا به وریای دوباره اوج گرفته؟!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ویلموتس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی