Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشت در شهرستان ابهر دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش برخورد با قاچاق مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در این راستا 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در استان زنجان کشف و عامل آن نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران انتظامی کلانتری 13 شریف آباد از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع گراس  مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم مقداری قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و توزیع می کند.

وی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و تیم ویژه ای به مخفیگاه متهم اعزام شدندخاطر نشان کرد:  مأموران موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهم 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس کشف کنند.

خانی‌پور با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد به خانواده ها توصیه کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر، به غم اندوه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق درزنجان ابراز کرد: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان موفق به کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان های طارم وسلطانیه و پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان  موفق به شناسایی و توقیف خودروهای حامل بار قاچاق کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها 20 تن چوب جنگلی قاچاق کشف ومتهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

خانی‌پور با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد