Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:25:14 GMT

طرح آب‌رسانی به شهر عنبران سال آینده تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۶۸۳

طرح آب‌رسانی به شهر عنبران سال آینده تکمیل می‌شود

اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جشن بزرگ وحدت در شهر سنی نشین عنبران افزود: برای اجرا و تکمیل این پروژه 600 میلیار ریال اعتبار مورد نیاز است که تاکنون 150 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 وی درباره عملیات اجرایی سد عنبران نیز  افزود: این پروژه با  یک میلیون متر مکعب ذخیره آبی برای مصارف کشاورزی و شرب نیازمند 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌باشد که تاکنون 120 میلیارد ریال در آن هزینه شده و سال آینده عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از رشد و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال‌زایی هستیم .

استاندار اردبیل راه‌اندازی شهرک صنعتی در منطقه عنبران را یادآور شد و گفت: با راه‌اندازی این شهرک  مشکل بیکاری جوانان این منطقه برطرف خواهد شد.

به گفته وی،  اکنون نیز 2 کارخانه کاغذ و لوازم خانگی در این شهر در حال راه‌اندازی  است.

وی مساحت شهرک صنعتی نمین را ۳۸هکتار اعلام کرد و گفت: چهار هکتار از آن مربوط به سرمایه‌گذاری در ایجاد کار خانه کاغذ و لوازم خانگی است.

 بهنامجو بیان کرد: با افتتاح و راه اندازی این 2 کارخانه زمینه اشتغال 500 نفر برای  جوانان عنبران فراهم می‌شود.

 وی افزود: این 2 کارخانه تا هشت ماه آینده تکمیل می شود.

ب‌خش عنبران به مرکزیت شهر عنبران که  اهالی آن پیرو اهل تسنن و شافعی مذهب هستند در شهرستان نمین در شرق اردبیل  واقع است. این بخش بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح اردبیل آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اردبیل آبرسانی افتتاح طرح اردبیل آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی