Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: متاسفانه چندی پیش در پی مسمویت تعداد زیادی از شهروندان و اعزام آن ها به بیمارستان و مراکز درمانی تحقیقات پلیسی در این رابطه با قوت شروع شد.

وی با اشاره به اینکه با بررسی های به عمل آمده، مشخص شد که علت این مسمویت ها مصرف متانول بوده است، افزود: در این رابطه تاکنون ۳۷ نفر مسموم و ۷ نفر نیز فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه یک نفر از شهروندان نیز نابینا شده است، تصریح کرد: ۲ نفر از عاملان اصلی و ۴ نفر از توزیع کنندگان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیفتد از مردم عزیز خصوصا خانواده ها خواست تا با آگاه سازی فرزندان و جوانان خود از بروز اینگونه خطرات پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند