Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:30:08 GMT

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۶۷۵۵

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور احکامی حجت الاسلام عبدالله رضایی را به سمت مدیر طرح و برنامه، ابوالفضل طهماسبی را به سمت مدیر گروه اطلاع رسانی و جواد عزتی پور را به سمت مشاور اجرایی و مسئول دفتر این شبکه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد شیخ اکبری در حکم مدیر جدید طرح و برنامه بر برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه ورزی شبکه و گروه ها، ارتقاء سطح برنامه سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل و همفکری مستمر با حوزه های علمیه خصوصاً حوزه علمیه قم و مراکز آموزشی و پژوهشی مرتبط جهت افزایش غنای محتوائی برنامه ها، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه ها، تطبیق طرح ها با اهداف و راهبردهای کلان رسانه و همچنین راهبردهای ۱۹ گانه ابلاغی به گروه ها، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه ها تاکید کرده است.

در حکم مدیر جدید گروه اطلاع رسانی نیز بر پوشش فعالیت ها و رویدادهای قرآنی و معارفی نهادها و سازمان ها، معرفی شخصیت های قرآنی و معارفی معاصر و تاریخی، معرفی کتب، پژوهش ها، پایان نامه ها، مقالات، محصولات، سایت ها و نرم افزارهای قرآنی و معارفی، پیگیری مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق منویات معظم له از طریق جامعه قرآنی کشور، انعکاس فعالیت ها و رویدادهای قرآنی در عرصه بین الملل، برقراری ارتباط مستمر با فعالین قرآنی و بخش های قرآنی سازمان ها و نهادهای قرآنی کشور، ایجاد بانک اطلاعاتی از موسسات و فعالین قرآنی و ارتقاء سطح کیفی برنامه ها به لحاظ فرم و محتوا تاکید شده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در حکم مشاور اجرایی و مسئول دفتر شبکه نیز بر تعامل مناسب با مدیران شبکه جهت پیگیری و تحقق هر چه دقیق تر و سریعتر امور جاری و محوله تاکید کرده است.

جواد شیخ اکبری با اهدای هدایایی از زحمات مدیران قبلی این بخش ها در طول دوران تصدی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 4768381 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما انتصاب در صداوسیما سازمان صداوسیما تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی موسیقی نواحی بازیگر سینما کارگردان تئاتر سینمای مستند جشنواره تئاتر فتح خرمشهر سریال ایرانی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد