Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یوری آریل، وزیر کشاورزی و توسعه روستایی رژیم صهیونیستی از سمت خود استعفا کرد.

در ادامه بحران کابینه رژیم صهیونیستی که سبب افزایش گمانه زنی‌ها درباره شکست مذاکرات تشکیل کابینه شده است، وزیر کشاورزی این رژیم نیز از سمت خود کناره‌گیری کرد. وزیر کشاورزی و توسعه روستایی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه طی نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم استعفای خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه استعفای آریل آمده است: از شما برای اعتماد و همکاری جهت کار کردن تحت هدایتتان تشکر میکنم و امیدوارم وزیر بعدی کشاورزی به تقویت کشاورزان اسرائیلی و کشاورزی آن ادامه دهد. همچنین در این نامه به بخشی از گفت و گوی تلفنی او با نتانیاهو اشاره شده است.

به گفته برخی مقامات، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آریل گفته است داشتن چهار وزارتخانه در کابینه برای حزبی که هفت کرسی در پارلمان دارد، بی معناست.

همچنین امروز جروزالم پست اعلام کرد در شرایطی که قرار است «نفتالی بنت» وزیر آموزش سابق رژیم صهیونیستی به عنوان وزیر جنگ این رژیم منصوب شود، بنیامین نتانیاهو استعفای خود را به عنوان وزیر جنگ امضا کرد. نتانیاهو علاوه بر عهده‌دار بودن سمت نخست‌وزیری، وزیر جنگ اسرائیل نیز بود.

مدتی است بحران بر سر تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی اوضاع این رژیم را کاملا بهم ریخته است.

 

منبع: جروزالم پست

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزیرکشاورزی اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم