Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:21:22 GMT

اردوی معنوی راهیان نور مدرسه تا مدرسهدر قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۵۴۶

اردوی معنوی راهیان نور مدرسه تا مدرسهدر قم آغاز شد

معاون آموزش و پرورش استان قم گفت: اردوی معنوی راهیان نور تحت عنوان از «مدرسه تا مدرسه» در قم آغاز شد که این طرح تربیتی مربوط به پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه دوم است. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

ناصر حمزه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهداف اجرای اردوی تربیتی راهیان نور اظهار داشت: این اردوی معنوی به‌منظور آشنایی و درک بیشتر دانش آموزان از فضای مناطق عملیاتی، دیدار با یادمان‌های شهدا و بصیرت بخشی به دانش آموزان برای قدردانی از قهرمانان وطن و فدائیان اسلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان قم در ادامه تصریح کرد: میهن‌دوستی و داشتن روحیه ایثار نسبت به هم نوعان و مقاومت در برابر ستم‌پیشگان و امید به آینده‌ای ایمن و رستگاری در پرتو رهبری ولی‌فقیه زمان از دیگر اهداف این طرح معنوی است.

وی اردوی معنوی راهیان نور را تحت عنوان از «مدرسه تا مدرسه» خواند و گفت: این طرح تربیتی مربوط به پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه دوم است که دانش آموزان طبق ضوابط و مقررات اردویی با رضایت کامل والدین در این سفر حضور به هم می‌رسانند.

7500 دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود3000 دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

حمزه‌ای از میثاق 6 هزار دانش‌آموز و 600 نفر از فرهنگیان با شهدای دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اردوی معنوی در اولین مرحله با اعزام 3 هزار دانش‌آموز دختر از 11 آبان تا 20 آذرماه آغاز و مرحله دوم آن نیز با حضور 3 هزار دانش‌آموز پسر از اول بهمن تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی بابیان مدت‌زمان توقف در مناطق عملیاتی جنوب خاطرنشان کرد: مدت‌زمان این اردوی تربیتی و معنوی طی 4 روز با بازدید از یادمان‌های شهدای شلمچه، اروندرود، هویزه، بیت‌المقدس و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) تعیین‌شده است.

انتهای پیام/455/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار