Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:04:45 GMT

گل‌های طلایی ایرانی‌ها در برد سومقایت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۷۹۵۱

گل‌های طلایی ایرانی‌ها در برد سومقایت

تیم سومقایت با گلزنی مهاجمان ایرانی خود برابر صاباح به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته یازدهم لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقایت که پیمان بابایی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و خط حمله و مهدی شریفی را برای دومین دیدار متوالی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶ امروز مهمان تیم رده ششمی صاباح باکو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر صاباح باکو به پایان رسید، اما در ادامه بازی تیم سومقایت با اضافه شدن مهدی شریفی از ابتدای نیمه دوم و درخشش هر دو مهاجم ایرانی خود توانست نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

 

پیمان بابایی که طی سه هفته اخیر دو گل برابر سباییل و زیرا به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۵۶ بازی امروز هم مقابل صاباح موفق به گلزنی شد تا به روند درخشان خود در این فصل ادامه دهد.

 

مهدی شریفی که هفته گذشته به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و امروز هم به‌عنوان اولین یار جانشین به بازی آمد، در دقیقه ۷۶ گل دوم سومقایت برابر صاباح را به ثمر رساند تا نتیجه ۲ بر یک شود.

 

در لحظات پایانی مسابقه نیز یاران بابایی و شریفی توانستند گل سوم را بزنند تا در نهایت به پیروزی ۳ بر یک در خانه صاباح باکو دست پیدا کرده و با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرند.

 

بابایی با گلزنی در بازی امروز مقابل صاباح تعداد گل‌های این فصل خود در ۱۰ بازی انجام شده را به عدد ۳ رساند و مهدی شریفی نیز در هشتمین مسابقه برای سومقایت پنجمین گل خود را زد تا در کنار لورنزو فروتوس پاراگوئه‌ای از تیم کشلا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان بایستد.

 

آذربایجان سومقاییت پیمان بابایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آذربایجان سومقاییت پیمان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مراسم تشییع این شهید امروز در میدان امام خمینی بشرویه برگزار شد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  •  40 سال چشم به راهی
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال