Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:19:24 GMT

تمرینات تیم ملی سرانجام شروع شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۸۰۰۶

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال بعدازظهر امروز برگزار شد.

به گزارش مشرق، ملی پوشان که صبح امروز با استقبال محمدرضا ساکت، سرپرست تیم وارد اردو شدند، از ساعت ۱۵.۳۰ تمرینات خود را برای دیدار مقابل عراق آغاز کردند. این تمرین پرنشاط به مرور برنامه های تاکتیکی مدنظر کادر فنی اختصاص داشت.

در آغاز تمرین مارک ویلموتس دقایقی را با شاگردان خود صحبت کرد و به آنها خوش آمد گفت و ابراز امیدواری کرد تمرینات خوبی را برای دیدار برابر عراق انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صحبت های سرمربی تیم ملی،بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر وحید هاشمیان آغاز کردند. در حین تمرین ویلموتس،هاشمیان و مانو فررا مرتبا به بازیکنات حاضر در اردو نکات مدنظر را گوشزد می کردند. 

دومین تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۵.۳۰ روز دوشنبه ۲۰ آبانماه در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. رسانه های گروهی جهت دریافت کارت SAD خود میتوانند از ساعت ۱۵:۰۰ در مرکز ملی فوتبال حضور یابند. رسانه های گروهی می توانند در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین به پوشش خبری این رویداد بپردازند.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فدراسیون فوتبال تمرین تیم ملی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد