Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:09:26 GMT

بهره‌گیری از ظرفیت جوانان خلاق و دارای اندیشه

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۸۲۱۰

بهره‌گیری از ظرفیت جوانان خلاق و دارای اندیشه

ایسنا/اردبیل سرپرست فرمانداری اردبیل بر استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان خلاق و دارای اندیشه تاکید کرد.

مسعود امامی یگانه در کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما در مدیریت باید به کارگیری ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان مبدع، خلاق و دارای اندیشه باشد، چرا که تجربه نشان داده هر کجا به جوانان اعتماد کنیم قطعا پیروز میدان خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از توانمندی‌های جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان اردبیل فعالیت‌های شاخص و قابل توجهی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دارند و این مهم برای اردبیل یک نعمت بالقوه محسوب می‌شود. 
به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری اردبیل با اشاره به هموار کردن مسیر فعالیت های فرهنگی جوانان تصریح کرد: فرمانداری مصمم است در راستای ارتقای توانمندی‌های فرهنگی جوانان دوشادوش آنان حرکت کند.
امامی یگانه بیان کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که فعالیت‌های جوانان چه در عرصه سمن‌ها و چه در سایر حوزه‌ها محصور به زمان خاصی نبوده و پویایی جوانان در تمامی ایام سال حس شود.
وی با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌ها ضروری است از مشارکت همه جوانان  استفاده شود، گفت: تربیت نیروهای توانمند جوان باید در دستور کار همه دستگاه‌های متولی امور جوانان باشد.
سرپرست فرمانداری اردبیل ادامه داد: در این راستا همه دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را برای اجرا تا پایان سالجاری ظرف مدت 10 روز تنظیم کرده و به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان ارسال کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه