Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ترابزون اسپور در حضور مجید حسینی مقابل آلانیا اسپور صاحب برتری شد. تاریخ انتشار: 19:01 - 19 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۶۵۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال ترابزون اسپور از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) در هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه به مصاف آلانیا اسپور رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ترابزون اسپور به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی، بازیکن ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی تنها گل این دیدار را برای به ثمر رساند.   بدین ترتیب ترابزون صاحب سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی شد.   ضمن اینکه هر دو تیم با یک بازیکن کمتر بازی را به پایان رساندند.   مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که به صورت کامل در ترکیب تیمش حضور داشت در دقیقه ۸۳ یک پنالتی دیگر را برای تیمش از دست داد.

در جدول رده‌بندی تیم ترابزون با این برد ۱۹ امتیازی شد و در رتبه سوم ایستاد. آلانیا اسپور هم ۱۹ امتیازی باقی ماند و در جایگاه چهارم جای گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ ترکیه ترابزون اسپور آلانیا اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)

گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)

دیگر خبرها

  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل ساکا به بورنموث از روی نقطه پنالتی (آرسنال 1-0 بورنموث)
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)