Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم سپاهان مقابل ما بسیار باانگیزه ظاهر شد و مستحق این پیروزی بود. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما تلاش خودمان را کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مشکلاتی در ست دوم برای تیم ما به وجود آمد که نتیجه این ست را به سود سپاهان رقم زد، اگر ما ست دوم را می‌بردیم شاید نتیجه بازی عوض می‌شد. در مجموع باید بگویم سپاهان با انگیزه بیشتری به میدان آمد و بهتر بازی کرد. من به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: نگران نتایج تیم نیستم، چون معتقدم در آینده با تمرینات بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف‌مان بهتر خواهیم شد.

شهنازی در مورد لزوم ویدئوچک در لیگ برتر گفت: تا زمانی که ویدئوچک وجود نداشته باشد، بروز اختلاف در جریان بازی کاملاً طبیعی است. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم، لیز بودن سالن خانه والیبال تهران است. شاید 4 یا 5 توپ در این بازی به خاطر لیز بودن زمین از دست ما در رفت. با این حال پیروزی حق تیم سپاهان بود و تیم ما نیز به این شکل نخواهد ماند و قطعاً بهتر خواهیم شد.

وی در مورد اعلام اسامی کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال، خاطر نشان کرد: والیبال روزهای خوبی را با یزدانی‌خرم و داور‌زنی پشت سر گذاشت و رشد موشکی والیبال ایران در زمان داور‌زنی اتفاق افتاد. او سال‌ها ریاست فدراسیون را بر عهده داشته و ارتباط خوبی با وزارت ورزش دارد. به نظر من داورزنی می‌تواند روزهای خوب والیبال را احیا کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره دعوت شدنش به کمیته انضباطی پس از مشکلاتی که در بازی با شهداب یزد به وجود آمد اظهار داشت: فکر می‌کنم مرا برای تشویق شدن به کمیته انضباطی دعوت کردند، چون هیچ کار اشتباهی در آن بازی از من سر نزد. من تنها گفتم که بازی داور دارد و باید به تصمیمات داور احترام گذاشت. با این حال مستنداتی دارم که نشان می‌دهد بازیکنان تیم حریف بی‌ادبی‌هایی در بازی انجام داده‌اند، که اگر لازم باشد آنها را ارائه خواهم کرد.

لیگ برتر والیبال| شکست سایپا مقابل سپاهان در تهران/ روز خوب شهرداری‌ها

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط والیبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است