Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهند بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سرعین عنوان کرد: تاکنون از ۱۴ آب درمانی فعال شهرستان سرعین، ۱۲ مورد به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است.

به گفته وی امیدواریم با تداوم همکاری محیط زیست و آبفا شاهد مدیریت اصولی فاضلاب طبق استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل با ابراز خرسندی از اتصال مجموعه آب‌های گرم معدنی سرعین به شبکه فاضلاب، افزود: پایش مستمر و نظارت بر تصفیه خانه‌های فاضلاب از جمله مهمترین ضرورت‌های موجود است.

شهند در ادامه در خصوص تخلفات زیست محیطی رسیدگی شده در استان اردبیل نیز عنوان کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری نزدیک به ۱۷۰ تخلف زیست محیطی پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه ابتدایی سال ۲۲۰ نفر به دلیل انجام تخلفات زیست محیطی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در این میان محیط بانان در حفاظت از ۳۵۳ گونه جانوری و حفظ غنای تنوع زیستی استان نقش محوری ایفا می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل به شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به گستره مناطق حفاظت شده و ضرورت صیانت از طبیعت، حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی تلقی شده و برای تحقق آن به مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم نیازمندیم.

کد خبر 4768540

منبع: مهر

کلیدواژه: سرعین محیط زیست اردبیل یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان پدافند غیرعامل شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان از دستگیری متخلفان شکار و چرای غیر مجاز و زودتر از موعد در منطقه حفاظت شده هلن خبر داد.
بختیار طاهری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان‌های کیار و اردل؛ متخلفان شکار غیرمجاز در حین ارتکاب به جرم و در اقدامی دیگر متخلفان چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام در منطقه حفاظت شده هلن، شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: از این متخلفان دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد، همچنین سه فقره پرونده چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام هم برای متخلفان تشکیل شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: این متخلفان بریا گذراندن مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تخریب محیط‌زیست با سامانه تلفنی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد