Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:04:45 GMT

توقیف بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۹۰۳۴

توقیف بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر

سردار رضایی‌نژاد از توقیف یک کامیون و یک شناور حامل بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو عملیات جداگانه در حوزه بوشهر و گناوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد، فرمانده دریابانی استان بوشهر روز یکشنبه (19 آبان) در جمع خبرنگاران  در خصوص توقیف یک کامیون و شناور حامل سوخت قاچاق در بوشهر اظهار داشت: ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان دو میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده مقدار ۳۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

رضایی‌نژاد گفت: مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های کاری و مأموریتی دریابانی استان بوشهر است و از همکاری مردم مرزنشین با دریابانی در برخورد با مخلان نظم اقتصادی قدردانی می‌کنیم.

 

فرمانده دریابانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مأموران پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، یک کامیون و یک شناور دوبه حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز راهپیمایی 13 آبان نماز جمعه مجلس 13 آبان کانون های مساجد دریابانی قاچاق سوخت قاچاقچیان استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند