Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز فاطمی، مدیر تیم فوتبال جوانان کشورمان از راهیابی این تیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ابراز خرسندی کرد و آن را کاری دشوار دانست. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فراز فاطمی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال جوانان ایران مقابل امارات گفت: ابتدا به تمام مردم خوب کشورمان صعود مقتدرانه تیم جوانان را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که توانستیم در سه بازی با اقتدار به پیروزی برسیم و صعود کنیم. صعودمان اصلاً کار آسانی نبود، چون  امارات که یکی از حریفان ما بود، اردوهای اروپایی داشت و تیم قدری بود.

وی در ادامه افزود: بچه‌های ما فوق‌العاده بازی کردند. کادر فنی و آقای پورموسوی زحمات زیادی کشیدند، مجموعه فدراسیون هم با شرایط بد اقتصادی که وجود دارد توانست شرایط خوبی برای تیم ما فراهم کند و خدا را شکر توانستیم با 9 امتیاز صعود کنیم.

فاطمی درباره خوشحالی بازیکنان تیم فوتبال جوانان کشورمان اظهار کرد: بازیکنان تیم جوانان، جوان هستند و پرانرژی. برای آنها مهم بود که امارات را شکست دهیم و شادی‌شان چیز خاصی نبود. بچه‌ها می‌خواستند خوشحالی‌شان را بروز بدهند و خدا را شکر همه چیز خوب تمام شد.

مقدماتی فوتبال جوانان آسیا| اماراتی‌ها هم مقابل ایران زانو زدند/ صعود شاگردان پورموسوی به دور نهایی با 3 پیروزی

 

انتهای پیام/ 

 

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان تیم فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند