Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:13:03 GMT

نتانیاهو: حداقل با ۶ کشور عربی رابطه داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۹۸۰۶

نخست وزیر اسرائیل با بیان اینکه این رژیم در نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» شرکت خواهد کرد، گفت: حداقل با ۶ کشور عربی رابطه داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، وی اعلام کرد که تل آویو در نمایشگاهی که قرار است در سال آینده در امارات برگزار شود، شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: درحال حاضر ما حداقل با ۶ کشور عربی ارتباط داریم و عادی سازی گام به گام ادامه دارد.

وی گفت: این روند در نهایت به برقراری روابط مسالمت آمیز منجر خواهد شد.

گفتنی است، اکسپو ۲۰۲۰ دبی در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد و تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ که مصادف با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات متحده عربی است ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا تابناک نتانیاهو اسراییل طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس نیز اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل اتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده است که تصمیم‌های دیوان لاهه بر تصمیم‌های رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • بحران ناتمام تل‌آویو