Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  حجت الاسلام بخشی پور ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: این همایش یک روزه با تاکید بر وقف علمی در بیرجندحضور مهمانان کشوری، دانشجویان و واقفان با همکاری دانشگاه بیرجند برای اولین بار با موضوع وقف علمی سه شنبه ۲۱ آبان برگزار می‌شود.

او افزود: با هدف ایجاد وقف در حوزه علمی و توسعه علم و توجه به فکر این همایش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی این همایش هم با با بیان اینکه ۱۱۸ مقاله از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این همایش رسیده است، گفت:۸۱ مقاله پذیرفته شده است.

شاطری با بیان اینکه اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی در ۱۲ محور با موضوعاتی همچون وقف و توسعه مراکز علمی و آموزشی، وقف علمی و ذینفعان، وقف و سرمایه انسانی، وقف و رفاه اجتماعی، وقف وتوانمندسازی جوامع محلی برگزار می‌شود.

در این همایش همچنین از ۱۱ واقف در حوزه‌های علمی نیز قدردانی خواهد.

انتهای پیام/ک

برگزاری اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم