Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@07:05:32 GMT

ماجرای سورپرایز علی دایی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۰۰۶۸

ماجرای سورپرایز علی دایی

سیدورف که با تأخیر در  ضیافت شرکت کرد، حسابی با دایی، کریم، عادل و وحید هاشمیان که در مراسم حاضر بودند، گرم گرفت و بعد از این که از علاقه‌اش به ملاقات با شهریار فوتبال ایران حرف زد، با یک حرکت جالب، دایی را سورپرایز کرد.
سیدورف ناگهان گوشی تلفن همراه خود را به دایی داد و به او گفت پشت خط یک نفر می‌خواهد با تو صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی که متعجب شده بود، تلفن را از سیدورف گرفت و با نگاه انداختن به تصویر روی مانیتور متوجه شد پاتریک کلایورت پشت خط است. کلایورت و دایی با هم تلفنی گپ زدند و ستاره هلندی به دایی گفت: «وقتی از سیدورف شنیدم به ایران سفر می‌کند، از او خواستم حتماً پیام من را به تو برساند.» کلایورت حتی با دایی شوخی کرد و گفت: «قصد نداری به تیم ملی برگردی و بازهم گل بزنی!» احتمالاً اشاره کلایورت به گلزنی‌های اخیر کریس رونالدو بوده که اندکی به رکورد شهریار فوتبال ایران نزدیک شده است. ملاقات بزرگان فوتبال ایران با کلارنس سیدورف، صحنه‌های جذاب زیادی داشت و تصاویرش از اولین ساعات بامداد دیروز در فضای مجازی منتشر شد. ابتدا قرار بود فیلم کوتاهی از این ضیافت مشترک هم منتشر شود، اما از آن جا که مهمانی جنبه خانوادگی و خودمانی داشت، تهیه فیلم منتفی شد و عکس‌های مراسم هم ابتدا در شبکه‌های اجتماعی و سپس در رسانه‌های مجازی قرار گرفت. 43257 کد خبر 1319704

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی دایی فوتبال اروپا تیم ملی فوتبال ایران حسن روحانی ایالات متحده آمریکا زلزله تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران استان یزد دونالد ترامپ روسیه دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند