Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶۵۹ طرح و پروژه اقتصادی و زیربنایی با اعتبار ۴۴۳۴ میلیارد تومان و ۱۶۷ میلیون یورو و ۲۲ میلیون دلار در سطح استان یزد با حضور رییس جمهور و به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه یکشنبه(۱۹ آبان) در حاشیه جلسه شورای اداری و توسعه استان یزد به صورت ویدئوکنفرانس دستور افتتاح و بهره‌برداری از ۶۳۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۵۳۴ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۱۶۷ میلیون یورو و ۲۲ میلیون دلار را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستور رییس جمهور همچنین عملیات اجرایی ۲۹ پروژه با اعتبار ۱۹۲۹ میلیارد تومان آغاز شد.

کارخانه کاشی خلیج فارس نیلگون، شبکه توزیع گاز شهرک‌های صنعتی، ذوب فلزات، داروسازی و مکمل‌های غذایی، فاز یک بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) ابرکوه، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، ۱۳۰ پروژه سیستم‌های نوین آبیاری، فاز اول خط راه‌آهن بافق- زرین‌شهر، تکمیل سه بزرگراه، افزایش توان نیروگاه چادرملو، ۳۵۴ پروژه مخابراتی، توسعه پوشش تلفن همراه و ارائه خدمات الکترونیک روستایی، پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی فولاد، طرح‌های مربوط به ورزش و جوانان از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که در حوزه‌های مختلف صنعتی، بهداشتی، کشاورزی، راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات، نفت و ورزش جوانان با دستور رییس جمهور افتتاح شد.

۱۹ شهرک کشاورزی و آبرسانی به مجتمع‌های روستایی تفت نیز از جمله پروژه‌هایی بود که با دستور رییس جمهور آغاز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

در این مراسم وزرا و معاونین رییس جمهور از محل پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان‌های مختلف استان یزد، گزارشی در خصوص مزیت‌ها و قابلیت‌های این پروژه‌ها ارائه کردند.

در این مراسم همچنین در حضور رییس جمهور ۷ تفاهم‌نامه اقتصادی بین استانداری یزد با صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک ملی، سازمان صنایع کوچک، شرکت ایمیدرو، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و صندوق ملی محیط زیست به امضاء رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

 اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان