Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان و در روز چهارم این رقابت‌ها، که در امارات در حال برگزاری است، دوومیدانی‌کاران کشورمان به دو سهمیه دیگر پارالمپیک توکیو دست پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان در امارات، ملی‌پوشان کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F34، F42 و دوی ۱۰۰ متر کلاس T36 به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران نکویی‌مجد در کلاس F34 با ثبت رکورد ۱۱ متر و ۴۱ سانتی‌متر در رده دوم پرتاب وزنه ایستاد و سهمیه توکیو ۲۰۲۰ را کسب کرد.
سجاد محمدیان نماینده پرتاب وزنه کلاس F42 کشورمان با رکورد ۱۴ متر و ۳۹ سانتی‌متر موفق به کسب مدال برنز شد و سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را به دست آورد.
هادی کاییدی دیگر نماینده کشورمان در پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۰ متر و ۷۵ سانتی‌متر و کلاس F34 در جایگاه ششم ایستاد.
همچنین در رقابت‌های فینال دوی ۱۰۰ متر، فرهادی کهریزی نماینده کلاس T36 با ثبت زمان ۱۲٫۳۵ ثانیه در جایگاه هفتمی جهان ایستاد.
در این دوره از رقابت‌ها نفرات اول تا چهارم سهمیه رقابت‌های پارالمپیک توکیو را کسب می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارادوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!