Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روزنامه انگلیسی گاردین، عکس یک جوان فلسطینی شرکت کننده در تظاهرات بزرگ «بازگشت» در نوار مرزی غزه را به عنوان عکس برتر سال ۲۰۱۹ انتخاب کرد. تاریخ انتشار: 02:45 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۶۷۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شبکه خبری روسیا الیوم تاکید کرد تصویر جوان فلسطینی که در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت در اکتبر سال گذشته در حال مقابله با نظامیان اسرائیلی است، به عنوان عکس برتر سال ۲۰۱۹ از سوی روزنامه گاردین انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس را مصطفی حسونه عکاس خبرگزاری آناتولی در جریان تظاهرات بزرگ بازگشت در شرق غزه در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۸ ثبت کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جوان فلسطینی عائد ابوعمرو نام دارد که در یک دستش پرچم فلسطین و در دست دیگرش فلاخن (قلاب سنگ) قرار دارد.

این جوان دلاور فلسطینی که به یکی از نماد‌های تظاهرات «بازگشت» تبدیل شده است، در جمعه بعد از ثبت این تصویر به ضرب گلوله تک‌تیراندازان اسرائیلی زخمی شد، اما باز هم در جمعه‌های بعدی همراه با دیگر فلسطینیان در این تظاهرات شرکت کرد.

لازم به ذکر است که مصطفی حسونه عکاس خبرگزاری آناتولی خود نیز در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ در جریان پوشش خبری تظاهرات بازگشت، به ضرب گلوله نظامیان ارتش صهیونیستی زخمی شد.

گاردین سال گذشته میلادی نیز این عکس را به عنوان یکی از ۲۰ عکس برتر و تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده بود.

 

منبع: قدس آنلاین

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گاردین نظامیان اسرائیلی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم