Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که تقریبا هر سال نسخه جدید از بازی Call of Duty را وارد بازار می‎‌کنند، امسال نیز این روال هرساله ادامه داشت و شرکت اکتیویژن نزدیک به یک ماه پیش نسخه جدید این مجموعه با نام Call of Duty: Modern Warfare را وارد بازار کرد که مثل همیشه استقبال بیسار خوبی از این عنوان شد و توانست به سرعت بین کاربران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی دارای بخش آنلاین و کمپین است که شرکت اکتیویژن برای جلوگیری از کرک شدن بازی، اجرای هر کدام از این بخش‌ها را وابسته به اتصال اینترنت کرده است و در صورتی که گیمر‌ها به اینترنت اتصال نداشته باشند هرگز نخواهند توانست وارد بخش داستانی بازی شوند.

اشتون ویلیامز رییس استودیو Infinity Ward به تازگی در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که در روز‌های آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare بروزرسانی جدید دریافت خواهد کرد که این بروزرسانی به سلاح‌های موجود در بازی و الماس‌ها مربوط می‌شود. رییس استودیو Infinity Ward جزییات بیشتری از این بروزرسانی اعلام نکرد و مشخص نیست در این بروزرسانی چه چیز‌هایی به بازی اضافه خواهند شد، اما قطعا در این بروزرسانی مشکلات گزارش شده توسط گیمر‌ها برطرف خواهند شد.

همچنین این بروزرسانی برای هر سه سیستم عامل یعنی PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین ویلیام در پاسخ به سوال برخی از کاربران اعلام کرد که اسلحه شات گان double-barrel و ۷۲۵ نیز به روز و ارتقا پیدا خواهند کرد و این سلاح‌ها در حال حاضر مراحل پایانی آزمایش خود را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نسخه موبایلی بازی Diablo معرفی شد

علاوه بر این ویلیام در پاسخ به یکی از کاربران که از او سوال کرده بود آیا در این بروزرسانی امکان صدا کردن سایر گیمر‌ها وجود دارد یا خیر، نیز پاسخ داد و اعلام کرد که قرار است این قابلیت در بروزرسانی آینده بازی به آن اضافه شود. هنوز تاریخ عرضه این بروزرسانی اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت اکتیویژن منتظر ماند.

انتهای پیام/

ارتقا یافتن سلاح‌ها در بروزرسانی آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی