Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@00:10:46 GMT

غافلگیر شدن دزد توسط سگ‌های نگهبان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۱۴۶

غافلگیر شدن دزد توسط سگ‌های نگهبان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارقی که پس از انجام سرقت از پشت بام خانه‌ها قصد فرار داشت هرگز فکر نمی‌کرد که توسط دو سگ نگهبان در پایین دیوار گرفتار شود. این سارق که پس از خروج از یک منزل مسکونی مورد تعقیب یکی از اهالی محلی قرار گرفته بود با پریدن از بالای دیوار توسط دو سگ نگهبان گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه و منتشر شده، چگونگی گرفتار شدن این سارق را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو سارق را در حالی که به انتهای سقف یکی از خانه‌ها رسیده و قصد پریدن به پایین را دارد نشان می‌دهد. این در حالی است که در ویدئوی منتشر شده یکی از اهالی محلی بر بالای پشت بام در تعقیب او و همچنین دو سگ نگهبان که منتظر پریدنش هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد سارق که تصور می‌کرد با پریدن به پایین می‌تواند از دست دو سگ نگهبان بگریزد پس از پرش توسط این دو حیوان گرفتار می‌شود. برای چند دقیقه سارق در داخل حیاط تلاش می‌کند از دست این دو سگ قدرتمند فرار کند اما او سرانجام  وادار به تسلیم می‌شود. در انتهای ویدئو این سارق در حالی که در کف حیاط افتاده و سگ نیز مراقب او هستند دیده می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اتفاق روز دوشنبه و در منطقه " گانس بای " واقع در کیپ تاون  آفریقای جنوبی رخ داد. بنا به ادعای مردی که در تعقیب این سارق بود او از داخل یکی از خانه‌ها با کیفی پر از اشیاء قیمتی در زیر بغلش خارج شده بود. پلیس محلی کیپ تاون پس از حضور در محل حادثه اقدام به دستگیری این مظنون به سرقت کرد. این مرد برای انجام بازجویی و تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شده است.

انتهای پیام/

حمله‌ور شدن سگ‌های نگهبان به سارق در حین فرار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقای جنوبی وحشتناک ترین ها سگ نگهبان سگ دزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت

رسانه‌ها امروز (شنبه) گزارش دادند که پس از جست‌وجو در پایگاه داده‌های آنلاین وزارت کشور روسیه، می‌توان نام ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در صفحه مربوطه نوشته شده است که زلنسکی بر اساس یک ماده از قانون کیفری روسیه تحت تعقیب است؛ اما جزئیات بیشتر آن مشخص نشده است.

گفتنی است، روسیه پیش از این نیز برخی سیاستمداران و شخصیت‌های مشهور خارجی را در فهرست تحت تعقیب خود قرار داده است.

به طور مثال در ماه فوریه، مسکو اعلام کرد که به دنبال «کاجا کالاس» نخست وزیر استونی است. به گفته روسیه، این مقام بنا‌های تاریخی دوره شوروی را تخریب و در نتیجه به حافظه تاریخی روسیه هتک حرمت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت
  • ببینید | تعقیب در خیابان
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد