Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کشف ۶ فقره سرقت در اسدآباد، دستگیری ۴ سارق در رزن، کشف کالای قاچاق در نهاوند و دستگیری ۳ سارق در فامنین عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

دستگیری ۴ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان اماکن خصوصی ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ۲ روز گذشته با انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق اماکن خصوصی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: در عملیات دیگری و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی ۲ سارق اماکن خصوصی با هوشیاری ماموران انتظامی بخش درگزین شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه با بیان اینکه هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، ادامه داد: با دستگیری متهمین ۲ فقره سرقت کشف شد.

کشف کالای قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۶۸۰تخته رو فرشی قاچاق و فاقد مجوز توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند حین کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودرو نیسان را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: طی بازرسی از این خودرو ۶۸۰ تخته رو فرشی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را حدود ۴۰۰میلیون ریال ارزیابی کرده اند.

کشف سارقان ۶ سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباداز کشف ۶ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اسدآباد اجرا شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۶ فقره انواع سرقت کشف و ۲ سارق نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به نوع سرقت‌های کشف شده ادامه داد: این سرقت‌ها شامل اماکن خصوصی و عمومی، موتورسیکلت و همچنین ۳ فقره سرقت منزل است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۳ سارق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۳ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن حیدری، در تشریح این خبر گفت: طی ۲۴ گذشته ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی در سطح حوزه، به شخصی که در حال بازکردن سوئیچ یک دستگاه موتورسیکلت بود مشکوک و در بررسی‌ها مشخص شد، نامبرده در حال سرقت موتورسیکلت مذکور است.

او افزود: در ماموریتی دیگر فردی در حال باز کردن درب یک دستگاه خودروی سواری همچنین یک سارق محصولات کشاورزی در یکی از مزارع شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را در خصوص پیشگیری از سرقت منازل، باغات و خودرو و موتورسیکلت جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ا

دستگیری سارقان در شهرستان های استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان