Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المیادین، البخیتی اعلام کرد، یمن قادر است، به تمامی تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد.

وی افزود: حملات عربستان به یمن تنها در راستای منافع اسرائیل و امریکاست و هیچ سودی برای سعودی و امارات نخواهد داشت.

این مقام ارشد جنبش انصارالله تصریح کرد: ما این توانایی را داریم که هر نقطه‌ای را در داخل رژیم صهیونیستی هدف حملات قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از آن که توانمندی حمله به عمق خاک سعودی را پیدا کردیم، دیگر مشکلی نخواهیم داشت که سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیریم.

اشاره البخیتی به حمله پهپادی شهریورماه  انصارالله به دو پالایشگاه "بقیق" و "هجره خریص" متعلق به شرکت آرامکو در شرق این کشور صورت می‌گیرد، حمله ای که تولید نفت سعودی را به کمتر از پنج میلیون بشکه در روز کاهش داد.

پیش از سخنان، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن روز شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر این رژیم مرتکب حماقت علیه ملت یمن شود، با شدیدترین حملات نیروهای یمنی روبه رو خواهد شد.

این تهدیدات پس از آن صورت می‌گیرد که به اذعان تحلیلگران صهیونیست، اصرار اسرائیل برای رابطه با عربستان، پای این رژیم را به جنگ یمن باز کرده است.

"ران ایدلیست" اعلام کرد: تل آویو دلیل دخالت خود در جنگ یمن را دفاع از منافع خود در دریای سرخ اعلام می کند درحالی که واقعیت این است که این اقدام با هدف کمک به عربستان انجام شده است.

جنگ ائتلاف عربی علیه یمن به سرکردگی عربستان در حالی وارد چهارمین سال خود می‌شود که ریاض و همپیمانانش به هیچ یک از اهداف خود در این جنگ دست نیافته اند و چشم‌انداز روشنی برای پایان دادن به این جنگ فرسایشی وجود ندارد.

310 23310

کد خبر 1319767

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن رژیم صهیونیستی اسرائیل حسن روحانی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس استان یزد بازیگران سینما و تلویزیون ایران قوه قضاییه دونالد ترامپ زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای جدید بار دیگر از حمله به هدفی نظامی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه با انتشار بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه، پایگاه صهیونیستی «اسپیِر» را با استفاده از چندین پهپاد هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «یوهنتن» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این چهارمین حمله رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 6098851

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است