Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب می‌خواهیم در مورد حیوانات خانگی صحبت کنیم که ثروت هنگفتی به دست آورده اند و زندگی لاکچری‌ای را می‌گذرانند.

به گزارش شریان نیوز،در دنیا امروز حیوانات خانگی بسیاری هستند که ثروت آن‌ها سر به فلک می‌کشد و این ثروت را از طرق مختلف به دست آورده اند.

در فهرست ثروتمندترین حیوانات خانگی جایگاه اول به یک ژرمن شپرد می‌رسد که در آلمان زندگی می‌کند و سومین وارث یک خانواده ثروتمند است که اولین بار جد او ۱۰۶ میلیون دلار از صاحبش به ارث برد و صاحب کنونی اش با سرمایه گذاری این پول رقم آن را به نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه دوم ثروتمندترین حیوانات خانگی به گربه بداخلاقی می‌رسد که نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار ثروت دارد؛ برخی از حیوانات خانگی از طریق ارث کسب درآمد می‌کنند و برخی دیگر از طریق کار پول در می‌آرورند و این گربه از این قشر حیواناتی است که به کمک یک صاحب باهوش توانست کسب درآمد کند و به خاطر بداخلاق بودن و رفتار‌های عجیبش توانست حتی در فیلم‌های بسیاری نقش آفرینی کند.

در خیلی از مواقع حیوانات خانگی افراد ثروتمند نیز ثروتمند می‌شوند به عنوان مثال در جایگاه سوم این فهرست گربه تیلور سوئیفت قرار گرفته است که ثروتش ۹۷ میلیون دلار است.

این گربه یک صفحه در اینستاگرام دارد که دنبال کننده‌های بسیاری دارد و بر همین اساس در گرفتن تبلیغات و کسب درآمد بسیار فعال است و از این طریق توانسته است نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار پول به دست آورد.

سگ‌های اپرا وینفری به تنهایی نزدیک ۳۰ میلیون دلار ثروت دارند و توانستند در جایگاه چهارم این فهرست قرار بگیرند. اپرا وینفری که ثروتمندترین زن دنیا است ۵ سگ دارد که ثروت آن‌ها از طریق صاحبشان به آن‌ها داده شده است.

برای این که حیوانی به این فهرست راه پیدا کند لازم نیست حتما سگ یا گربه باشد در اینجا جایگاه پنجم این فهرست به یک خروس اختصاص داده شده است.

این خروس برای زن و شوهری بوده است که هیچ بچه‌ای نداشته اند و تمام ثروت آن‌ها به این خروس به ارث رسیده است. ثروت این خروس ۱۵ میلیون دلار است که همه آن به یک موسسه خیریه اهدا شده است.

جایگاه ششم این فهرست دوباره به یک گربه اختصاص یافته است، توماسینو نام گربه‌ای است که در کوچه‌های ایتالیا زندگی فقیرانه‌ای داشته است، اما روزی توسط یکی از زنان بیوه و ثروتمند ایتالیا پیدا می‌شود و در خانه وی جای می‌گیرد و پس از مرگ زن نزدیک به ۱۳ میلیون دلار ثروت به او به ارث می‌رسد.

جایگاه هفتم این فهرست نیز دوباره به یک گربه اختصاص یافته است اسم این گربه بلکی است که ۱۲.۵ میلیون دلار ثروت دارد این گربه عضوی از یک خانواده ثروتمند انگلیسی بوده است که زمانی که وارث خانواده می‌میرد کل ثروتش را برای گربه اش می‌گذارد و به فرزاندن او پولی به ارث نمی‌رسد.

در جایگاه هفتم این فهرست سگی با نام کانچیتا قرار گرفته است ثروت این سگ نیز از طریق ارث به او رسیده است، ولی این اتفاق در حالی میافتاد که صاحبان آن هنوز نمرده اند و خانه‌ای به ارزش سه میلیون دلار برای او خریده اند و ۸.۳ میلیون دلار نیز پول در حساب بانکی اش دارد.

در جایگاه هشتم این فهرست خرسی قرار گرفته است که ثروتش را از طریق کار به دست آورده، این خرس در فیلم‌های بسیاری نقش آفرینی کرده است و از این طریق توانسته است نزذیک به ۶ میلیون دلار کسب درآمد کند.

و در نهایت جایگاه دهم ثروتمندترین حیوان خانگی دنیا به یک سگ اختصاص پیدا کرده است، ثروت این سگ ۵ میلیون دلار است. صاحب این سگ بتی ماریون وایت لادن بازیگر، کمدین، نویسنده آمریکایی است که ۵ میلیون دلار برای سگش کنار گذاشته است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 افسانۀ غیرواقعی دربارۀ گرگ‌ها

افسانه‌های مربوط به گرگ‌ها که برخی از آن‌ها واقعی و بسیاری از آن‌ها ساختگی هستند، هزاران سال است که به داستان‌های عامیانه جان بخشیده‌اند. 

به گزارش فرادید، این داستان‌ها در طول زمان تغییراتی کرده‌اند، اما بزرگ‌ترین سگ‌سان جهان به ناچار اغلب اوقات با جبهه‌گیری‌های منفی به تصویر کشیده شده است.

مثلا ایالت وایومینگ آمریکا با اینکه خانه بیش از ۳۵۰ گرگ به عنوان بخشی از اکوسیستم بزرگ یِلوستون است، به عنوان یک ایالت گرگ‌دوست شناخته‌شده نیست. عکس‌های زیادی از شکار و کشتار گرگ‌ها در این ایالت بارها در رسانه‌ها منتشر شده‌اند به طوری که حتی اعتراضات بین‌المللی را نیز برانگیخته‌اند.

در بسیاری از موارد، اسطوره‌شناسی ریشه‌دار گرگ‌ها به عنوان شخصیت‌های بد می‌تواند منجر به سوء‌تفاهم‌های گسترده‌تر شود. جغرافیای ملی (National Geographic) از نسویک (کارشناس حیات وحش) و محققان دیگر خواسته تا برخی از رایج‌ترین افسانه‌های گرگ را معرفی کنند. 

گرگی در پارک ملی یلوستون، کلاغها را میترساند. این پارک زیستگاه حداقل 120 گرگ است. افسانه ۱: گرگ‌ها برای تفریح می‌کشند

هیچ محقق گرگی ادعا نمی‌کند احساسات یک گرگ وحشی را درک می‌کند، اما این ایده که گرگ‌ها محض سرگرمی می‌کشند، مبتنی بر واقعیت نیست. 

به گفته کِن میلز، زیست‌شناس گرگ: «آن‌ها دونده‌های لاغر ماراتن هستند. آن‌ها برای یافتن طعمۀ آسیب‌پذیر، باید زمین‌های زیادی را طی کنند و سپس آن را با دهان خود بگیرند و آن را بکُشند. این کار آسانی نیست.» 

علاوه بر این، شکار طعمه‌های بزرگ مانند گوزن شمالی بسیار خطرناک است. کی‌را کَسِدی، محقق پروژه گرگ یلوستون، یکی از طولانی‌ترین و دقیق‌ترین مطالعات گرگ در جهان، می‌گوید: «یلوستون، جایی که انسان‌ها نمی‌توانند گرگ‌ها را شکار کنند، جراحات ناشی از شکار حیوانات بزرگ دومین عامل مرگ و میر گوشتخواران است». 

کَسِدی می‌گوید: «درصد کمی (۱۰-۲۰ درصد) از تلاش‌های شکار گله‌های گرگ موفقیت‌آمیز است و از آنجا که تضمینی برای یافتن غذا وجود ندارد، اگر طعمه قابل‌دسترس پیدا کنند، آن را می‌کشند.» 

گرگ‌ها بارها و بارها به سراغ لاشه می‌روند مگر اینکه به واسطه افراد یا دسته‌های دیگر گرگ ناچار به فرار شوند. 

میلز در ۲۳ سال کارش با گرگ‌ها در وایومینگ، میشیگان، آنتاریو و نیومکزیکو، تنها با یکی دو مورد برخورد کرده که در آن‌ها، گرگ‌ها بیش از توان خوردنشان، حیوانات را کشته باشند، از جمله ماجرای کشتن ۱۹ گوزن توسط یک گله گرگ در وایومینگ. 

گرگ‌ها بقایای یک  گاومیش را میخورند. رونان دونوان عکاس برای گرفتن این تصویر،  یک دوربین را داخل لاشه قرار داده است. گله گرها به مدت یک ماه جسته و گریخته به سراغ این لاشه آمدند.

افسانه ۲: گرگ‌ها ناجیان اکوسیستم هستند

از زمانی که دانشمندان در دهه ۱۹۹۰ گرگ‌ها را مجدداً به پارک ملی یلوستون بازگرداندند، مفهوم آبشار غذایی به قوت خود باقی مانده است. ایده اصلی این مفهوم این است که وقتی گرگ‌ها دیگر در یک محوطه زندگی نکنند، جانوران سم‌دار مانند گوزن شمالی، آهو و موس فراوان می‌شوند و به مراتع، دامنه کوه‌ها و مناطق تالابی آسیب می‌رسانند. با این حال تحقیقات اخیر نشان می‌دهد داستان به این سادگی نیست. 

بر اساس تحقیقات منتشرشده در اوایل سال جاری، اکوسیستم‌هایی مانند یلوستون پس از حذف گرگ‌ها (و خرس‌های گریزلی) چنان تغییر کرده‌اند که حداقل در برخی مکان‌ها نمی‌شود با بازگرداندن این شکارچیان، محیط را به حالت قبل بازگرداند. 

این کار، بر اساس ۲۰ سال تحقیق در یلوستون، نشان داد چشم‌انداز در وضعیت پایدار تناوبی است و به حالت قبلی خود بازنگشته است. 

کَسِدی می‌گوید: «گرگ‌ها جزء مهمی از یک اکوسیستم سالم هستند، اما حضور آن‌ها تنها عامل حیاتی در سلامت، ثبات یا انعطاف‌پذیری یک منطقه نیست.» 

افسانه ۳: گرگ‌ها به مردم حمله می‌کنند

در فیلم‌های کودکانه‌ای مانند یخ‌زده (۲۰۱۳) و دیو و دلبر، گرگ‌ها برای مردم خطرناک هستند، اما در واقعیت، حمله گرگ به انسان بسیار نادر است. در قرن گذشته، فقط دو نفر در آمریکای شمالی در برخورد با گرگ‌ها جان خود را از دست داده‌اند. در حالی که، رعد و برق سالانه حدود ۲۸ آمریکایی را می‌کشد. 

گرگ‌های خاکستری در بخش شمالی کره زمین، از ایالات متحده و کانادا گرفته تا اروپا و آسیا زندگی می‌کنند و حمله به انسان در این محیط‌ها نادر است. 

کَسِدی می‌گوید: «تجربه من این است که آن‌ها از مردم بسیار می‌ترسند یا اینکه به قدری محتاط شده‌اند که بیشتر مردم حتی یک گرگ هم نمی‌بینند.» 

افسانه ۴: اگر به گرگ‌ها فرصت داده شود، گله‌های وحشی را لت و پار می‌کنند

گرگ‌های خاکستری آمریکای شمالی و طعمه‌های آن‌ها، عمدتاً جانوران سم‌دار بزرگی مانند آهو، گوزن شمالی، موس و گاومیش کوهان‌دار امریکایی، ده‌ها هزار سال است که با هم تکامل یافته‌اند. همانطور که گرگ‌ها در شکار بهتر شدند، گوزن‌ها نیز در دفاع و فرار بهتر شدند. 

کسدی می‌گوید: «این تکامل بهم پیوسته و شگفت‌انگیز، دلیل بزرگ، سریع و باهوش شدن گونه‌های طعمه مانند گوزن شمالی است. احتمال کشته شدن هر تک گوزنی که این ویژگی‌ها را نداشته باشد، بیشتر می‌شود و بنابراین احتمال انتقال ژن‌هایش کمتر می‌شود.» 

این سگ‌سانان با نام مستعار «گرگ‌های دریایی» در سواحل ناهموار بریتیش کلمبیا زندگی می‌کنند و از ماهی‌ها و دیگر جانداران دریایی تغذیه می‌کنند. 

همین موضوع در مورد گرگ‌های خاکستری هم صدق می‌کند، چرا که هر دو گونه در یک مسابقه تسلیحاتی تکاملی با هم رقابت می‌کنند که در آن، یک موجود نسبت به دیگری برتری می‌یابد. 

در مناطقی که گونه‌های طعمه به دلیل بیماری یا رشد جمعیت‌های انسانی کاهش می‌یابند، گرگ‌ها توله‌های کمتری پرورش می‌دهند، توله‌های بیشتری را از دست می‌دهند یا گسترش می‌یابند و به دنبال منابع غذایی جدید می‌گردند. 

نسویک می‌گوید فرقی نمی‌کند مردم درباره گرگ‌ها چه فکری می‌کنند، آن‌ها صرفاً گونه‌ای در طبیعت هستند که مانند ما می‌خواهند شکمشان را سیر کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • 4 افسانۀ غیرواقعی دربارۀ گرگ‌ها
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)