Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عراق برای برپایی اردوی آماده سازی و دیدار با ایران و بحرین روز شنبه وارد امان پایتخت اردن شد. عراقی ها که در بدو ورود به اردن در هتل «مینا تایکی» اسکان یافته بودند، به شدت از امکانات این هتل ناراضی بوده و تصمیم به تغییر آن گرفتند.

یک منبع آگاه در این زمینه به سایت «الغدپرس» عراق گفت: فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر محل اقامت تیم ملی گرفته و هتل پنج ستاره میلینیوم را جایگزین هتل میناتایکی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم صبح زود به این هتل منتقل شدند.

این منبع آگاه ادامه داد: وقتی مسئولان تیم ملی عراق به هتل مینا تایکی رسیدند از امکانات این هتل که پنج ستاره هم نبود بسیار شگفت زده شدند. این هتل فاقد سونا و جکوزی خصوصی است که تیم ملی عراق برای دیدار با ایران و بحرین به آن نیاز زیادی دارد. کیفیت غذای این هتل هم بسیار بد بود در حالی که بازیکنان در این اردوی خود به غذای ویژه نیاز دارند. علاوه بر این اندازه هتل کوچک است و نیاز بازیکنان را برای استراحت برطرف نمی کند بخصوص اینکه تیم ملی حدود 12 روز در امان می ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا در اردن به مصاف هم می روند.

کد خبر 4768696 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال عراق گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور هندبال فدراسیون والیبال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خبرهای مهم پیرامون بازیکنان خارجی لیگ برتر فسخ قرارداد علی عدنان مدافع عراقی و ملی‌پوش مس رفسنجان بود. کاپیتان تیم ملی عراق که در نیم فصل رقابت‌های لیگ هم اقدام به ترک ایران کرده بود، در نهایت به جمع نارنجی پوشان برگشت و در بازی‌های گذشته برای مس به میدان رفت.

علی عدنان که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد محروم بود با کسب اجازه از محرم نویدکیا به امارات سفر کرد اما برخلاف وعده‌ای که داده بود به ایران برنگشت. او در مسابقه جام حذفی مصر مقابل پیکان هم غایب بود تا در نهایت باشگاه مس رفسنجان از فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی و دو طرفه بدهد.

مدافع عراقی مسی‌ها بعد از فسخ قرارداد خود در پستی اینستاگرامی به ماجراهای امنیتی در ایران اشاره کرد و آن را دلیل جدایی‌اش دانست. حالا اما محرم نویدکیا سرمربی مصر در نشست خبری خود به مسئله جدایی علی عدنان اشاره کرده است.

نویدکیا در این خصوص گفت: او یک بازی محروم بود؛ من به ایشان دو روز اجازه دادم استراحت کند که با روز استراحت تیم می‌شد سه روز. ایشان رفتند و برنگشتند، بعد هم که پیگیر شدیم، یک بار گفت پروازمان به خاطر اینکه در دبی سیل آمده کنسل شده، گفتیم روز بعدش بیاید و نیامد.

سرمربی مس افزود: برای من در فوتبال دو تا چیز مهم است؛ یک نظم و انضباط و دو کیفیت بازیکن. بقیه مسائل دیگر اصلا به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم تیم را رعایت نمی‌کند، برای من همین کافی است که عذرش را بخواهم.

نویدکیا همچنین گفت: این را به باشگاه می‌سپارم که در موردش تصمیم بگیرد. فقط بحث انضباطی بود که چون سه روز به ایشان استراحت داده بودم، حالا یک روز هم دبی سیل آمده بود یا پرواز تاخیر داشته یا اصلا پرواز کنسل شده، می‌شود چهار روز، نه پنج روز ولی چون غیبتش شد ۱۰ روز و ۱۵ روز، من به باشگاه گفتم که دیگر نیازی به ایشان ندارم.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو